Olen katsonut "sillä silmällä" yhtä paljon (300tkm) ajettua B38-koneista laitetta. Netin viisaat ja AI kannustavat tarkistamaan ettei jakopää "rallata" kylmäkäynnistyksessä.
Nyt pitäisi vain ymmärtää miltä rallattava jakopää kuulostaa. Minusta tuo käy ihan nätisti myös kylmänä, eikä siitä minusta kuulu mitään mitä kuvailisin rallatukseksi. Joku sellainen tikittävä terävä ääni siitä kuuluu, kun ottaa koneen päälimuovin pois, mutta se tuntuu tulevan ihan koneen yläpäästä ja kuulostaa minusta sellaiselta suoraruiskukoneiden normaalilta käyntiääneltä.
Onko näissä ollut ongelmia jakopään kanssa?
Nyt pitäisi vain ymmärtää miltä rallattava jakopää kuulostaa. Minusta tuo käy ihan nätisti myös kylmänä, eikä siitä minusta kuulu mitään mitä kuvailisin rallatukseksi. Joku sellainen tikittävä terävä ääni siitä kuuluu, kun ottaa koneen päälimuovin pois, mutta se tuntuu tulevan ihan koneen yläpäästä ja kuulostaa minusta sellaiselta suoraruiskukoneiden normaalilta käyntiääneltä.
Onko näissä ollut ongelmia jakopään kanssa?
Comment