Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mikä lastu m50b25 vanos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tuning_bemaristi
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2003
    • 224
    • Mikkeli

    Mikä lastu m50b25 vanos

    eli mikä lastu olisi paras hinta/laatu suhteeltaan ja tehonlisäykset?
    ja auto on 325 -93 (boksin loppu nro:413)
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16465
    • Asikkala

    #2
    Ei mikään ?

    Comment

    • surface
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2008
      • 257

      #3
      Ei tosiaan mikään, kun on kyse vaparista. Tehon/väännön lisäys on niin pieni, että ei yleensä ole paljon järkeä.
      E46 -03 330d * 160 kw * 500 Nm

      Comment

      • sutii
        Bimmer Rookie
        • Oct 2008
        • 88
        • Imatra

        #4
        Originally posted by tuning_bemaristi View Post
        eli mikä lastu olisi paras hinta/laatu suhteeltaan ja tehonlisäykset?
        ja auto on 325 -93 (boksin loppu nro:413)
        Benzino kauppas noita lastuja jossai vaihees! Eipä siellä lastu threadis tainnu
        moitteita olla toimivuudesta,että rohkeesti vaan.
        Eikä ollu hinnalla pilattu..

        Comment

        • peltone
          BTCF Member
          • Jan 2005
          • 8092
          • Willähde

          #5
          Ei kannata. Voi saada halvalla "tuninglastun" mutta siitä ei oikeasti ole hyötyä. Ei-omilla-keuhkoilla hengittävät erikseen.
          Jätät laittamatta ja ajelet tyytyväisenä ilman moottorin hajoamisen pelkoa.

          Nimim: Yhden M50b25:sen hajoittanut juurikin lastun takia.
          Jätä se lastu myyjälleen ja osta sillä 20€:lla laatikko kaljaa
          E30 316 -87
          E91 325i -06
          E61 530d -06
          F10 520d -14
          ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

          Comment

          • tuning_bemaristi
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2003
            • 224
            • Mikkeli

            #6
            saa ainakin taattua iloa rahalle

            Comment

            • Neutrone
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2002
              • 1320
              • Tampere

              #7
              Edelleenkin oon sitä mieltä, että kaikki halpalastut ei ainakaan hukkaan heitettyä rahaa oo. Edellisessä coupessa vääntöä tuli alakierroksille muutaman kympin lastulla, joten en sanos että turhaa. Mielipiteitä tosin on monta ja kaikki lastut kaikissa autoissa ei välttämättä auta mitään. Jos tavotteena taas on tehon lisäys lastulla niin unohtaisin kyllä.
              F10 530d semiVOLL
              ex. E90 320d M-Sport '06
              ex. E39 523i M-Sport '00
              ex. E36 325i Coupe '92
              ex. E30 316i '89



              Comment

              • hankmo
                Bimmer Rookie
                • Jul 2005
                • 174
                • Kaakko

                #8
                Ja komppaan edellistä. Mielestäni on vaikuttanut huomattavasti alavääntöön (vanoksettomassa).

                Comment

                • Rosi
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2006
                  • 474
                  • Lapinjärvi, Kouvola

                  #9
                  kyllä mä mielummin sen laatikon kaljaa kanssa ostasin
                  Nyt: Bmw E92 325 -07

                  EX: Bmw E36 320 Coupe -95, Bmw E36 325 Cabriolet -95

                  Comment

                  • ^^tony
                    Bimmer Rookie
                    • Jan 2006
                    • 74
                    • Raahe

                    #10
                    Bemaristi 2/2006:ssa testattiin Extreme Tuning-lastu E36 325i:ssa (vanos). Tuo 60 euron hintainen lastu kiinni autosta penkitettiin 203.2hv/252.2Nm ilman muita muutoksia. Ja tuolla näyttää dynolaputkin olevan http://www.btcf.fi/forum/showthread....g-lastu&page=5

                    Tosin ei mitään hajua mistä tuollaisen Extreme Tuning-lastun saa, en ainakaan itse löytänyt mitään tilauspaikkaa?

                    Comment

                    • tuning_bemaristi
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2003
                      • 224
                      • Mikkeli

                      #11
                      vanoksettomaan entiseen 325:seen tuntui auttavan. 3500 kierroksilla otti selvän "tehopiikin" verrattuna vanos 325:seen (ei lastua)

                      suurin tavoite olis et tulis alavääntöä ja kulutus tippuisi...
                      Onko jollain kokemuksia niistä "lastuista" mitkä "huijaa" että imu-ilma olisi kylmempää mitä oikeasti on,vai huijaako pelkästään kauppias itse en ainakaan saa järkeiltyä mitä se auttaisi kun ei se ilma siitä kuitenkaan kylmene??

                      Comment

                      • _Heiska_
                        Newbiemmer
                        • Jul 2007
                        • 1

                        #12


                        ootteko mitä mieltä kannattasko tuommonen teho lastu ostaa 325 vanokseen -94? ei oo kovin pahan hintanen, mut epäilen että +18hv antaa lisää tehoo. Kertokaa mielipiteitä

                        Comment

                        • O-Peksi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2007
                          • 2775
                          • Joensuu

                          #13
                          Searchsearchsearch. Ja sieltä tuloksena aiheesta 98% äänien enemmistöllä - ei kannata.
                          ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset

                          Comment

                          • Bones
                            Bimmer Fanatic
                            • Aug 2007
                            • 267
                            • Lahti

                            #14
                            Originally posted by tuning_bemaristi View Post
                            vanoksettomaan entiseen 325:seen tuntui auttavan. 3500 kierroksilla otti selvän "tehopiikin" verrattuna vanos 325:seen (ei lastua)

                            suurin tavoite olis et tulis alavääntöä ja kulutus tippuisi...
                            Onko jollain kokemuksia niistä "lastuista" mitkä "huijaa" että imu-ilma olisi kylmempää mitä oikeasti on,vai huijaako pelkästään kauppias itse en ainakaan saa järkeiltyä mitä se auttaisi kun ei se ilma siitä kuitenkaan kylmene??
                            Joo kulutus tippuu kun kone vetää laihalla ja sen takia taas päästöt kasvaa joten saat leimallekkin uusia ongelmia.

                            Comment

                            • bimber520
                              Newbiemmer
                              • Mar 2007
                              • 20
                              • Oulunsalo

                              #15
                              edellinen puhuu asiaa, itellä on autossa kans halpalastu, kulutuslaski (laihempiseos) ja alavääntö parani (todennäkosesti ennakkoa enempi) mutta leimalla ei saa päästöistä läpi laihan seoksen takia (katti vaatii tarkan seossuhteen toimiakseen oikein) mut eipä tuo isohomma oo vaihtaa katsastukseen vakio lastua..

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎