eli ongelma on se että toi jakopään koppa missä jakaja on kiinni(l-jetti)oli auki kun vuosi öljyä välistä ja tänään starttasin tota e30>m30 yhdistelmää ensimmäisen kerran ja ampu ilmamassamittarista oikein perkuleesti takas päin tuli mieleen että sieltä on mennyt rattaan eri kohtiin mitä oli niin olisko jollain vinkkejä millä keinolla saa katottuu että se on kohdillaan kun hienosäädönhän pystyy suorittaasitä itse jakajaa kääntämällä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m30 virranjakaja
Collapse
X
-
Originally posted by bmw-man View Posteli ongelma on se että toi jakopään koppa missä jakaja on kiinni(l-jetti)oli auki kun vuosi öljyä välistä ja tänään starttasin tota e30>m30 yhdistelmää ensimmäisen kerran ja ampu ilmamassamittarista oikein perkuleesti takas päin tuli mieleen että sieltä on mennyt rattaan eri kohtiin mitä oli niin olisko jollain vinkkejä millä keinolla saa katottuu että se on kohdillaan kun hienosäädönhän pystyy suorittaasitä itse jakajaa kääntämälläLast edited by Väntsä; 27-12-2008, 20:46.
-
-
m30
nonii tänään nyt sitten muutin sitä virran jakajan asentoa eli 1sylinteri yläkuolo kohtaa ja nokat ylös ja sitten pyörijä osoittaa 1 sylinterin tulpan piuhaa,sitte kaikki rojut kasaa ja autoa starttaamaan lähtee käymään (käy jotenkuten) ja sammuu 2-3sek kuluttua ja tota samaa sitte muutamia tunteja. on laitettu bensa bumpulle suora virta eli takuulla bensaa tulee katsottu jopa bensa linjan molemmista päistä ja on kyllä paineitakin siitä päätellen kun letkun kiskasee irti ni bensaa lentää kunnon paineella. virran jakajan kääntely ei korjaa asiaa.ni voiskus olla että ajoitus olis vielä hampaan mettäs huomen aamuna taas tallil ni jelpatkaa täs illan mittaa jos osaatte kiitos.
Comment
-
-
Suuttimet vuotaa/oot startannut väärällä ajoituksella palotilat bensaa tulvilleen?
Olet varmaankin jo kokeillut, mutta kuivaa tulpat ja starttaa pedaalin lattiassa minuutti, toista jäähdyttelyn jälkeen pari kertaa(startti ei tykkää ilman jähdyttelyä). Jos ei lähde niin hae vikaa sitten muualta.Olli.
Comment
-
-
sellanen tuli mieleen että voiko olla mahdollista ettei tää laite käy ton kauemmin ilman poltoaine pumpun relettä (releestä menee vissii joku piuha suuttimien ohjaukseen) kun se tässä on outoa kun kyllä se pelas siinä e28 kopassa mistä kone otettiin. niin polttoainepumpun releen paikal oli sellanen piuha jonka toinen pää oli sytytys puolas,eli rosvottu virtaa sieltä että punppu hyrrää kun kääntää virrat päälle.
Comment
-
-
Originally posted by bmw-man View Postsellanen tuli mieleen että voiko olla mahdollista ettei tää laite käy ton kauemmin ilman poltoaine pumpun relettä (releestä menee vissii joku piuha suuttimien ohjaukseen) kun se tässä on outoa kun kyllä se pelas siinä e28 kopassa mistä kone otettiin. niin polttoainepumpun releen paikal oli sellanen piuha jonka toinen pää oli sytytys puolas,eli rosvottu virtaa sieltä että punppu hyrrää kun kääntää virrat päälle.Olli.
Comment
-
-
nonii nyt on uusi bensapumpun rele paikal ja edelleenkään ei toimi. suuttimelle tulee startattaessa 12v (ja suuttimella on vastusta mitattiin sekin samal) mikä nyt avuksi?hermot menee kun ei bmw toimi.mites bensan paineet kun muuta tietoo mulla ei ole kun että m30 ja m20 samat polttoaineen paineet 3.0bar eli mulla on se 325 pumppu paikalla MIKÄ NYT NEUVOKSI...
Comment
-
-
hain biltemasta bensapaineen mittarin heitin letkut kiinni bensa pumppu pyörimään ja hiton viisari meni yli taulukon ja sit paketti kouraa ja eikös siel lue ettää kaasari koneeseen.eli satutteko tietää missä myytäis paine mittareita ruiskulaitteisii ja sitten miten se auton paineen säädin irtoo siitä suutin tukista 2 pulttii auki ja letkut,eikä se taho nousta siitä pois.
Comment
-
-
Tarvikemotista taisin ite tilata, kunnon teollisuusmittarin eikä maksa ees paljoa.
e: Se säädin lähtee nitkuttelemalla, o-rengas pitää sitä aika tiukasti. Kannattaa sitten vaihtaa uus o-rengas, alkaa helposti vuotamaan vanhalla ja kovettuneella. Tavallinen rengas ei kestä välttämättä kauan bensaa, viton rengas kestää.Last edited by JJT; 03-01-2009, 16:34.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
nonii nyt sain bensanpaine mittarin.eli kun pumppupyörii ni paine on 2.9bar ja kun sammuttaa pumpun putoo samantien 2.6bar ja sitten parin tunnin odottelun jälkee on tippunu 2.3bar eli kyllä kai sen nyt hyvänen aika noilla paineilla käydä pitäis,sitten toi suuttimen virta juttu ni kuulin sellasen huhun että kun on sytytys virta kytketty päälle niin molempiin liittimen napoihin pitäis tulla jännite ja kun starttaus alkaa niin jektronic poksi maadottaa toisen navan ja suihkutus alkaa(olenko oikeessa?)niin nyt tossa ei tule jännitettä kumpaankaan navoista kun virrat päällä,vasta startilla.ja koska boksin iso liitintä ei ole muunneltu,niin voiko tämä ilmiö johtua siitä pyöreästä liittimestä e30 tulipellis koska siellä ei välttämättä oo kaikki kohdallaan.eli mitä käyntiin liittyviä piuhoja menee sitä kautta autoon.KIITOSLast edited by bmw-man; 08-01-2009, 21:52.
Comment
-
Comment