Originally posted by bmw-man
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m30 virranjakaja
Collapse
X
-
voiko tollanen juttu että suuttimet ei aukee olla kiinni ilmämäärämittarista? ja bensa bumpun rele on upo uusi.ja bensapumppu lähtee pyörii kun starttaus alkaa mulla on tulo putkessa kiinni paine mittari koko ajan siitä seuraa että järjestelmän paine on ok.ja mulla on suutin tukki irti ja jokaisessa suuttimessa pullo siitä on mainio seurata ettei tippaakaan ole pulloo tullu bensaa mistään suuttimesta
Comment
-
-
Oletko kytkenyt ohjainboksille tulevan kolme tai kaksijohtoa sisältävän liittimen (vihr-musta-saatto olla joku muukin) Tämä vihreä näistä on se pyörintä tieto mikä tulee virranjakajalta ja musta lähtee kiekkamittarille. On siinä ohjainpoksin isonliittimen jälkeen n.10cm ja teipattuna johtonivaskaan.
Comment
-
-
siinä on vihreä,musta ja keltainen tuo musta on vissii se kiekka mittari ja keltainen kulutus mittari ja olen luullu että toi vihreä on +12 kun sytytys virta kytketty eli boxin tulo lähde.mutta jos se tosiaan on pyörintä nopeus tunnistimen johto niin sehän kulkee sen tulipellissä olevan pyöreän plugin kautta ja voi olla sieltä kytketty väärin?
Comment
-
-
Originally posted by bmw-man View Postsiinä on vihreä,musta ja keltainen tuo musta on vissii se kiekka mittari ja keltainen kulutus mittari ja olen luullu että toi vihreä on +12 kun sytytys virta kytketty eli boxin tulo lähde.mutta jos se tosiaan on pyörintä nopeus tunnistimen johto niin sehän kulkee sen tulipellissä olevan pyöreän plugin kautta ja voi olla sieltä kytketty väärin?
Comment
-
-
mikä ihmeen sähkö johto menee kone huoneesta vaidelaatikkoo.huomasin sen vasta nyt että on vielä irrallaan tämä johto oli vielä edellisessä korissa kiinni laatikossa ja piuhan toinen pää menee m30 johtosarjas olevalle oranssille releelle olisko ollu napa 85.onko vaikutusta käyntii lähön kanssa :think
Comment
-
-
mikä ihmeen sähkö johto menee kone huoneesta vaidelaatikkoo.huomasin sen vasta nyt että on vielä irrallaan tämä johto oli vielä edellisessä korissa kiinni laatikossa ja piuhan toinen pää menee m30 johtosarjas olevalle oranssille releelle olisko ollu napa 85.onko vaikutusta käyntii lähön kanssa :thinkai niin ja onko tollasessa m30 laatikossa muitakin sähkö piuhojen paikkoi paitsi pakki valon. pakki valon liitin on mulla siis 3 napainen josta se yksi on muistaakseni ton ihme piuhan paikka
Comment
-
-
NYT SE KÄY.ja nätiisti käykin vika löytyi boxsista suuttimien auki olo aika oli aivan olemeton eli niin pieni ettei suihkuttanut yhtään bensaa läpi.vielä pitäis korjata öljy vuoto,vuotaa jakopään ylä kopasta. päästotkin on jo kohdallaan.lämpömittari ei toimi ja on tarkastettu itse mittari sillä tavalla että maadoittaa anturiin tulevan johdon niin lämpömittari pomppaa päätyy,ja anturissakin on jotain vastusta ainakinei kai sellanen nyt voi olla mahdollista että toi m30 lämpöanturi ei jostain syystä toimisi e30 mittarin kanssa vai oliskos toi anturi sitte vaan paskana.
Comment
-
-
EI KÄY ENÄÄ NÄTIISTI,joo tosiaan kun toi vuosi öljyä ylä ja ala jakokopan välistä ja muistakin kohtaa kannen välistä niin ei ollut muuta vaihto ehtoa kun vaihtaa kansi pahvi.se on nyt vaihdettu ja öljyä ei enää vuoda mutta muuta ongelmaa on,eli sääsin sytkän kohdillee lampulla olisko ennakko ohje arvo ollu 22,no joka tapauksessa auto ei käy kaikilla ja kun teki fsa testerillä sylinterin vertailu testin nii näytti että 5 ja 6 sylinteri olis todella heikosti mukana pelissä.sitten kun sitä oli siinä useita tunteja ihmetelty niin molemmat sekä 5 että 6 pytty rupes toimimaan niinkun pitää,sit lähin koe ajolle pääsin 300m niin huomasin että taaskaan ei ole kaikki kohdillaan sitte siinä tien päällä käänsin taas virranjakajaa ja heiluttelin 5,6 pyttyjen suuttimien liittimiä ja rupes toimii mutta vaan 500m kun tossa mun sytkä järjestelmällä on tollanen sytytyksen myöhäistys yksikkö niin vittuileeko se vai mikä hitto tossa l-jetissä on pielessä kun se virranjakaja oli kyllä kunnolla kiinni että se ei ole ainakaan kääntyny.APUJA KAIVATAAN KIITOS JO ETUKÄTEEN.
Comment
-
Comment