Announcement

Collapse
No announcement yet.

E 34 540i a perävälitys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rantakirppu
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2006
    • 504
    • Keski-Pohjanmaa

    E 34 540i a perävälitys

    Yritin kyllä taas etsiä, mutta en löytänyt kai sitten olen vain huono etsimään..
    Mikähän mahtaa olla 540i automaatin perävälitys?? Mikähän on m5?
    Haluaisin lukkoperän. Onkohan 540 saanut lukolla?
    540:ssä tuntuu olevan aika raskas viitonen en haluais lukon takia hirveästi saada kierroksia lisää reippaaseen maantie ajoon vai johtuuko se vaan laatikon välityksistä??
    Meneekö m5 perä heittämällä paikalleen?
    Jos olet ymmärtänyt kaiken, olet varmasti käsittäny väärin!
  • jsa014
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2006
    • 1651
    • Turun Pallivaha

    #2
    Eiköhän se 2.93 ole. M5 on 3.23 (3.8 koneella). Onhan tuo lukko ollut listalla 540:iin.

    M5 perän sopivuudesta en osaa sanoa, luulisi menevän ainakin pienellä vaivalla, en tosin tiedä sen järkevyyttä, mieluummin 540:n lukollinen perä.
    316 E21 -> 320 E30 -> VW,Ford,Renault -> 540 E34-> 525 E39 ///M-Sport Touring

    Comment

    • Rantakirppu
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2006
      • 504
      • Keski-Pohjanmaa

      #3
      Originally posted by jsa014 View Post
      Eiköhän se 2.93 ole. M5 on 3.23 (3.8 koneella). Onhan tuo lukko ollut listalla 540:iin.

      M5 perän sopivuudesta en osaa sanoa, luulisi menevän ainakin pienellä vaivalla, en tosin tiedä sen järkevyyttä, mieluummin 540:n lukollinen perä.
      En tiennyt että 540 saa lukollisena.. mieluusti tietenkin sellainen jos vaan löytyy "oikeaan" rahaan..
      Jos olet ymmärtänyt kaiken, olet varmasti käsittäny väärin!

      Comment

      • pheno
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2006
        • 1996
        • Tampere

        #4
        Sellanen muistikuva jäänyt, että lukkoyksikkö menisi bolt-on ei-lukolliseen perään ja maksaisi sen ~450€ marmoritiskiltä.

        Comment

        • jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16485
          • Asikkala

          #5
          540 perä 2.93 ja on myös lukollisia : http://bmwfans.info/original/E34/Lim...3/ill-33_0004/ Type 210 eli sama kuin m5, heittämällä kiinni ? Uusia lukkoyksiköitä ei ehkä saa kun tuolta hinta poistunut ? : http://bmwfans.info/original/E34/Lim...3/ill-33_0085/ M5 3.6 kone perä 3.91 : http://bmwfans.info/original/E34/Lim...3/ill-33_0004/ ja 3.8 kone perä myös 3.91, 06/94 alk. 3.23 : http://bmwfans.info/original/E34/Lim...3/ill-33_0004/

          Kätevä tämä netti kun löytää kaikenlaista...

          Comment

          • 325E
            Bimmer Enthusiast
            • May 2006
            • 1227
            • LAHTI

            #6
            Asiaa

            Originally posted by jr66 View Post
            540 perä 2.93 ja on myös lukollisia : http://bmwfans.info/original/E34/Lim...3/ill-33_0004/ Type 210 eli sama kuin m5, heittämällä kiinni ? Uusia lukkoyksiköitä ei ehkä saa kun tuolta hinta poistunut ? : http://bmwfans.info/original/E34/Lim...3/ill-33_0085/ M5 3.6 kone perä 3.91 : http://bmwfans.info/original/E34/Lim...3/ill-33_0004/ ja 3.8 kone perä myös 3.91, 06/94 alk. 3.23 : http://bmwfans.info/original/E34/Lim...3/ill-33_0004/

            Kätevä tämä netti kun löytää kaikenlaista...
            Myin tässä syksyllä E34 540:seen 8-pulttisen lukon jonka välitys oli 3,64 ja tuli
            kehuja kuinka hyvä perä on ja myöskin välitys..että silleen käytännön tietoa.

            Comment

            • Leka
              BTCF Member
              • Sep 2003
              • 7701
              • Vilppula

              #7
              Originally posted by 325E View Post
              Myin tässä syksyllä E34 540:seen 8-pulttisen lukon jonka välitys oli 3,64 ja tuli
              kehuja kuinka hyvä perä on ja myöskin välitys..että silleen käytännön tietoa.
              E34 540:iin ei ole koskaan saanut muuta perävälitystä kuin 2,93:1 vaihteistosta riippumatta. 3,64:1 välitys Typ.210 perässä E34:ssa on ollut käytössä ainoastaan 535+man.
              sigpic

              BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


              Comment

              • jr66
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 16485
                • Asikkala

                #8
                Originally posted by Leka View Post
                E34 540:iin ei ole koskaan saanut muuta perävälitystä kuin 2,93:1 vaihteistosta riippumatta. 3,64:1 välitys Typ.210 perässä E34:ssa on ollut käytössä ainoastaan 535+man.
                Aivan mutta ei tarkoita etteikö 3.64 perää voisi 540 koppaan laittaa.

                Comment

                • 2bar..ahhh
                  BTCF Honorary Member
                  • Nov 2004
                  • 3351
                  • haapavesi

                  #9
                  lukooo!!

                  mulla on nyt e34 540ia:ssa typ 215 M5 sen murikka ja välitys on 3.91 kiekat nousi jonkun verran mutta auton käyttäytyminen muuttui rivaakaamaksi ja tie nopeuksisssa kaan ei minusta huuda liikaa!

                  vakio oli 2.93:nen välityksiltään
                  €34 M5 pelastetaan museoinnilta

                  Comment

                  • Leka
                    BTCF Member
                    • Sep 2003
                    • 7701
                    • Vilppula

                    #10
                    Originally posted by jr66 View Post
                    Aivan mutta ei tarkoita etteikö 3.64 perää voisi 540 koppaan laittaa.
                    Tottakai se käy, sama kalikka, mutta eri välitys.

                    Originally posted by 2bar..ahhh
                    mulla on nyt e34 540ia:ssa typ 215 M5 sen murikka ja välitys on 3.91
                    Typ. 215, siis E39 M5:n perä?
                    sigpic

                    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎