M20B20 vuotaa öljyä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 2bar..ahhh
    BTCF Honorary Member
    • Nov 2004
    • 3352
    • haapavesi

    #16
    Originally posted by Viirus View Post
    Huomenna olis luvassa hyvää keliä jos vaihtais tuon nokka-akselin tiivisten tuossa pihalla. Voiko tuon tiivisteen vaihtaa pelkän nokkapyörän irroituksella vai lähteekö se edes pois ilman että ottaa jakoremmin pois edestä???

    kummalta puolelta se öljy tulee kuski vai vänkäri?

    vänkärin puolella on paluuöljy kanavat joiden kohalta saataa jopa lähteä kannentiivisteesta palanen irti ja sit öljyä valuu reilummin!

    itellä oli ennen kuin purin koneen niin palanen lähtenyt irti niin laitoin vain mustaa mukavaa puhdistuksen jäläkeen siihen kohalle ja kesti melekein 10000 km ettei vuotanut öljyä!
    €34 M5 pelastetaan museoinnilta

    Comment

    • Tepijr
      Bimmer Fanatic
      • May 2005
      • 650
      • Oulu

      #17
      Yks veikkaus öljynpaineen anturille. (Muistaakseni Suodattimen alla lohkon kyljes...) Joskus rupeavat vuotamaan "läpi"..
      Parhaat pelaa

      Comment

      • mulletti
        Bimmer Enthusiast
        • May 2006
        • 2587
        • Jyväskylä - Bra | bar base beach

        #18
        Originally posted by Viirus View Post
        Huomenna olis luvassa hyvää keliä jos vaihtais tuon nokka-akselin tiivisten tuossa pihalla. Voiko tuon tiivisteen vaihtaa pelkän nokkapyörän irroituksella vai lähteekö se edes pois ilman että ottaa jakoremmin pois edestä???
        Jos saat kiristimen tarpeeks löysälle, niin voi saada vaihdettua ilman että joutuu hihnan kans pelleilee. Todennäkösesti käy niin et nokkapyörä ei mee paikalleen ilman hihnan irrotusta (näin kävi itselle) ja joutu kattoo jaon kohdilleen eli käytännössä jakohihnan asentaa uusiksi.

        Sori hieno sepustus mut on romilleja taulussa...
        E28 - E30

        HUNAJATA HUNAJATA

        Comment

        • Viirus
          Bimmer Rookie
          • Jun 2007
          • 135
          • Finland

          #19
          Originally posted by 2bar..ahhh View Post
          kummalta puolelta se öljy tulee kuski vai vänkäri?

          vänkärin puolella on paluuöljy kanavat joiden kohalta saataa jopa lähteä kannentiivisteesta palanen irti ja sit öljyä valuu reilummin!

          itellä oli ennen kuin purin koneen niin palanen lähtenyt irti niin laitoin vain mustaa mukavaa puhdistuksen jäläkeen siihen kohalle ja kesti melekein 10000 km ettei vuotanut öljyä!

          Öljy tulee yläosasta konetta tulppien puolelta, yhden pienemmän vuodon suoraan siitä öljykorkin alapuolelta kannen ja lohkon välistä sain loppumaan loctiten 5910 tiiviste liimalla. Autoon on tehty kansi remppa alle 2 vuotta sitten, liekkö kansipahvi ollu joku maantaikappale sitten jos se vuotaa jo nyt.
          Ei oo pemaria enää...

          Comment

          • jii.veivo
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2005
            • 564
            • Haapavesi

            #20
            Mulla alko tuo m20b26 vuotamaan muutaman kuukauden koneen kasaamisen jälkeen kannen tiivisteen välistä, juuri tuosta vänkärin puolen etukulmasta.
            Ajelin kuiteskin yli vuoden eikä se siitä miksikään muuttunu.
            e38 750ial
            Husaberg 650 fs -05
            http://www.btcf.fi/forum/showthread....51#post2483951

            Comment

            • JJT
              Bimmer Enthusiast
              • May 2005
              • 6694
              • .......

              #21
              Mulla on vieläkin pitäny, reippaat 20tkm ajettu kasaamisen jälkeen
              Myyn:
              M10/20/52 E30-E36 osia

              Comment

              Working...
              X