No niin. Auto on nyt ajossa. Vaihdoin siis perän että sain kardaanin sopimaan. Mutta se uusi perä ääntää aika pahasti moottorijarrutuksessa, joten ajattelin tässä keväällä vaihtaa siitä uudesta perästä sen etulaipan vanhaan perään ja laittaa vanhan takasin. Vanha ei ääntänyt mitenkään.
Onko se mutteri kiritty johonkin momenttiin? vai pitääkö se kiriä siten että se ei ole kireällä vaan juuri vain kiritään välys pois, tai jätetään ehkä pieni välys?
Tuon vanhan perän välitys on 3,23 eikä 4,44 niin kuin aiemmin luulin. Eli sama välitys kuin uudessa perässä. Eikä ole lukkoa.
Miten selittää sen että kun kesällä vaihdoin perään Teboil Lukkoperä öljyt niin tuntui kuin olisi lukkoperä. Alkoi pitämään. Sitä ennen ei pitänyt vähääkään. Onko se lukkoperäöljy vain jäykempää?
Onko se mutteri kiritty johonkin momenttiin? vai pitääkö se kiriä siten että se ei ole kireällä vaan juuri vain kiritään välys pois, tai jätetään ehkä pieni välys?
Tuon vanhan perän välitys on 3,23 eikä 4,44 niin kuin aiemmin luulin. Eli sama välitys kuin uudessa perässä. Eikä ole lukkoa.
Miten selittää sen että kun kesällä vaihdoin perään Teboil Lukkoperä öljyt niin tuntui kuin olisi lukkoperä. Alkoi pitämään. Sitä ennen ei pitänyt vähääkään. Onko se lukkoperäöljy vain jäykempää?
Comment