elikkäs ei tule kipinää ei puolalta eikä niinkään virranjakajalta. puolan miinus(-) piuhaan ei tule jännitettä missä vika ? ja siis auto 325i e30 kaksirivisellä liittimellä ja boksin loppu numero 081 ja kokeiltu ehjällä virtalukon pohjalla toisella puolalla ja puola on kunnossa se kokeiltu ja uus pyörijä ja kansikin kiinni mutta mutta oisko se kampuran asento tunnistin kun tuossa se vissiinkin vauhti pyörässä vaiko boksi ?
elikkäs tuota noin siellä vauhti pyörässä vissiinkin pitäs olla jokin tappi minkä se tunnistin mittaa se taempi niin ei kellään oo tietoo et minkälainen se kuulus olla tänään tsekkailin ja en nähny siit holesta mitään muuta kun kytkinasetelman ne mistä tulee se asetelma kiinni et onks siel ihan selvä joku tappi ? ja siis onkelma on sellanen et puolan maalle ei tule jännitettä ollenkaan kun virrat päällä tai starttaa ? muuten kaikki pitäs olla kunnossa.
elikkä onko niiku missä kohtaa vauhti pyörää ja kai se oli sieltä taemmasta tunnistimesta eli onko se niiku siinä vauhti pyörän tasossa johon kytkin tulee kiinni?
Ootko mittaillu asentoanturia? Mitä lukemia näyttää?
Itekkin joskus hätäpäissään kasasin yhden m20b25 motin ja heitin vahingossa m20b20 l-jet vauhtipyörän kiinni ni eihän se luonnollisesti käymään lähteny kun ei ollu sitä nastaa vauhtipyörässä. Ei tullu kipinää ollenkaan siihenkään vehkeeseen.
tuota noin ostin tuon vasta äskön ja on ollu käynnissä sillä edellisellä omistajalla on vain seissyt 2kk ja ekan kerran kun starttasin niin kuulu sellanen ihmeellinen kolahdus jostain kohtaa moottorista tai laatikosta niin ja sitä tappia en nähnyt ollenkaan siel vauhti pyörässä mutta mutta pitää jatkaa huomenna ettimistä kuhan nyt pääsee vaan taas huomenna tallille ja bensaa kyllä tulee mutta kipinä hukassa vain millasia arvoja niistä antureista pitäisi tulla noin suurin piirtein? ja se taempihan on se asento tunnistin ? vaiko se hammaskehään tuleva ? ja eikö se tappipitäs näkyy sielt taemmasta reijästä ? elikkä se mikä lähempänä perää ? tulipa taas epäselvästi kirjotettuu mä en vaan osaa
Arvoja en just muista. Ja on juuri se taaempi tunnistin. Hammaskehää lukeva anturi antaa kierrostiedon boxille. Kyllä se tappi näkyy sieltä anturin reijästä (joka on lähempänä perää).
n. ~1000 Ohmia sieltä pitäis tulla +/-200
Sen vauhtipyörän natsan kyllä näkee jos ottaa anturin pois ja kurkkii taskulampulla tupaan kun kaveri pyörittää konetta.
Ja opettele kirjoittamaan niin että saa kerralla selvää...
Mitä kohtaa et tekstistäni ymmärtänyt?
jos 081 boksillisesta 325i:stä on kipinä hukassa eikä bensapumppu pyöri voi vika olla Motronicin releessä. Tämä on helppo testata asentamalla releen tilalle hyppylangat, joilla saa releen ohitettua.
Mulle ihan sama, jos et osaa lukea releestä mitä minkäkin numeroinen napa tekee.
jos 081 boksillisesta 325i:stä on kipinä hukassa eikä bensapumppu pyöri voi vika olla Motronicin releessä. Tämä on helppo testata asentamalla releen tilalle hyppylangat, joilla saa releen ohitettua.
Mulle ihan sama, jos et osaa lukea releestä mitä minkäkin numeroinen napa tekee.
En tarkoittanut sinua vaan topikin aloittajaa, jatkoin vaan quotena kun olisi pitänyt laittaa post reply. Hyvä että suhtauduit asiallisesti virheeseeni...
Bensaa tulee kyllä ja pumppu pyörii elikkä luultavammin siis se tappi puuttuu vauhtiksesta, anturi tai boksi rikki ? eikös näin sitten sellanen meinaa tuli äskön mieleen kun ostin ton just ja jos edellinen omistaja laittanu väärän vauhtiksen sinne tai keventäny sitä tai jotai ja se tappi lähteny siinä samalla sitten. ja kiitos paljon jo avuista ettei oo turhaan lähteny räveltelee kaikkea turhaa tohon
ja sellanen juttu viellä että että kuuluko ne anturit olla laatikosssa niin samalla osanumerolla ?
Comment