mulla tekee satunnaisesti samaa, lambadaa oon epäilly, kulutus viittaa samaan. 11lsatasella matka-ajossa ei mielestäni ole normaalia ja lisäksi kulutusmittari seilaa ja kiihtyvyys on aaltomaista.
Purooko se kans??
Joo kyllähän 192 hepoa hyökkää niin kovasti ettei kynsissä pysy
Mulla sai 328 liikaa bensaa silloin, kun oli moottorin lämpötila-anturi sökö, luuli että kone on koko ajan kylmä--> antoi liikaa....
Nyt BMW 330e g21 M-Sport Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Kannattaa kattoa, ettei siinä imusarjalle menevässä haitariputkessa oo halkeemia.
Jos on, niin saa välillä ilmaa ohi ilmamäärämittarin ja tällöin välillä "hyökkäilee".
itsellä teki juusri eilen samaa ja korjaantui kun sumutin crc:tä kaasuläpän mekanismeihin mihin kaasuvaijeri tulee kiinni...kerran toki oli jäätä/hiekotin soraa jäänyt kiinni maton ja pedaalin luo ja teki ihan samaa kun kaasu ei päässyt palautumaan.(piti kädellä palauttaa) toivottavasti selvensi vähän...tyhjäkäynti moottori ja kaasuläppäkin kannattaa putsata/rasvata
vaikuttais ilmavuodolta... imusarjan haitariputki, tyhjäkäyntimoottorinputket tai itse ilmaluistin jumissa,pensapaineensäätimen alipaine putki, jarrutehostimenalipaineputki, huohotinvennttiilihässäkkä kaikki nuo ainakin kannattaa tarkistaa, itsellä meni kaikki nuo melkein 2vuoden sisällä vm -91
vaikuttais ilmavuodolta... imusarjan haitariputki, tyhjäkäyntimoottorinputket tai itse ilmaluistin jumissa,pensapaineensäätimen alipaine putki, jarrutehostimenalipaineputki, huohotinvennttiilihässäkkä kaikki nuo ainakin kannattaa tarkistaa, itsellä meni kaikki nuo melkein 2vuoden sisällä vm -91
Haitariputki vaihdettu ja muutkin putket näyttävät olevan ehjiä.
Voisko liittyä samaan että kylmänä bensa haisee todella voimakkaasti,
lämpimänä ei.
Yritän vielä selittää vian.
Eli auto nostaa kierrokset n.3000rpm sitten laskee, ja taas uudestaan.
Tekee n.3-5 kertaa putkeen. Välillä toimii ja sitten eikun uusiks.
Tämä siis kesken ajon. Ihan kuin joku painais kaasua vaikka siihen ei kosketa.
Haitariputki vaihdettu ja muutkin putket näyttävät olevan ehjiä.
Voisko liittyä samaan että kylmänä bensa haisee todella voimakkaasti,
lämpimänä ei.
Kannattaa vaihtaa bensaletkut konehuoneeseen. Kylmänä haisi tuossa omassakin autossa samalla tavalla. Kun laittaa virrat päälle ja käy taivuttelemassa bensaletkua esim. suutintukin päästä, niin melko varmasti vuotaa, jos alkuperäiset letkut paikallaan.
Ja toi aaltomaisuus ajossa viittais periaatteessa lambdaan, mut sitä taisi joku jo alussa ehdottaakin.
ReWoN Motors- BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment