NONIIIIN!!
Pari viikko sitten vaihdoin tiivisteet ja sen jälkeen on käynyt kone ihan vitun huonosti
Ja voimat on hävinneet. Laitettiin INPA ohjelma autoon kiinni, ni näytti, että puolet sylintereistä ei saa kipinää/ei käy.
Tässä video: http://www.youtube.com/watch?v=g_4uQRA-cHo
Esim, ajoin illalla autolla, sen jälkeen jätin parkkiin, päivällä menin uudestaan autoon, käynnistin, kierrokset pomppi miten sattuu ja lopuks sit sammu, käynnistin uudestaan ni kaikki oli kunnossa, tai noh...kunnossa ja kunnossa, mutta kierrokset olivat vähän tasaisemmat.
Eli kylmäkäynti on aivan kauhea, niinkun videossa näkyy, mutta jos ajaa jonkun aikaa, ni vähän paranee, mutta kierrokset pomppii silti 400-600.
Tiivisteiden vaihdon jälkeen, kun kone kävi huonosti, laitoin auton seisomaan pariksi viikoksi. Sen jälkeen vaihdoin osan nro.3 http://www.realoem.com/bmw/diagrams/j/f/77.png ja puhdistin tyhjäkäynti moottorin. Niin ainaki työmiehet sano.
Ookoo, parani vähän, pystyy seisoo liikennevaloissa vähän parempi, ei tahdo enään sammua.
Toisaalta mulla puuttuu yksi pultti ventiilikopasta:

Öljyä roiskuu aika huolella konehuoneeseen.
Ja tuttu joka vaihtoi tiivisteet, hän ei laittanut ventiilikoppaa oikealla tavalla kinni, eli ristiin rastiin. Vaan laittoin järjestyksessä. Yksi kerralaan.
Se mitä minä osaan tehdä ja ajoin tehdä on se, että hommaan mutterin koppaan, laitan kannen oikealla tavalla kiinni. Vaihdan tulpat ja ehkä sytytyspuolat. '
Jos ei auta, niin vien laakkoselle, mulla menee hermot tän kanssa.
Ellei sitten joku muu osaa neuvoa.
Joo, saattaa olla lambda, ilmamäärämittari jnejne, mutta en ole niin rikas että ostan osia a'la "Minä vaihdan nyt ilmamäärämittarin, maksaa 450e jospa se auttaisi
))" Ja turhaan...
Olisin niin kiittollinen, jos joku auttaisi.
Pari viikko sitten vaihdoin tiivisteet ja sen jälkeen on käynyt kone ihan vitun huonosti

Tässä video: http://www.youtube.com/watch?v=g_4uQRA-cHo
Esim, ajoin illalla autolla, sen jälkeen jätin parkkiin, päivällä menin uudestaan autoon, käynnistin, kierrokset pomppi miten sattuu ja lopuks sit sammu, käynnistin uudestaan ni kaikki oli kunnossa, tai noh...kunnossa ja kunnossa, mutta kierrokset olivat vähän tasaisemmat.
Eli kylmäkäynti on aivan kauhea, niinkun videossa näkyy, mutta jos ajaa jonkun aikaa, ni vähän paranee, mutta kierrokset pomppii silti 400-600.
Tiivisteiden vaihdon jälkeen, kun kone kävi huonosti, laitoin auton seisomaan pariksi viikoksi. Sen jälkeen vaihdoin osan nro.3 http://www.realoem.com/bmw/diagrams/j/f/77.png ja puhdistin tyhjäkäynti moottorin. Niin ainaki työmiehet sano.
Ookoo, parani vähän, pystyy seisoo liikennevaloissa vähän parempi, ei tahdo enään sammua.
Toisaalta mulla puuttuu yksi pultti ventiilikopasta:
Öljyä roiskuu aika huolella konehuoneeseen.
Ja tuttu joka vaihtoi tiivisteet, hän ei laittanut ventiilikoppaa oikealla tavalla kinni, eli ristiin rastiin. Vaan laittoin järjestyksessä. Yksi kerralaan.
Se mitä minä osaan tehdä ja ajoin tehdä on se, että hommaan mutterin koppaan, laitan kannen oikealla tavalla kiinni. Vaihdan tulpat ja ehkä sytytyspuolat. '
Jos ei auta, niin vien laakkoselle, mulla menee hermot tän kanssa.
Ellei sitten joku muu osaa neuvoa.
Joo, saattaa olla lambda, ilmamäärämittari jnejne, mutta en ole niin rikas että ostan osia a'la "Minä vaihdan nyt ilmamäärämittarin, maksaa 450e jospa se auttaisi

Olisin niin kiittollinen, jos joku auttaisi.
Comment