Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10B20 "tii" kugelfischer puristuspaineet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • turisti
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2006
    • 447
    • Jyväskylä

    M10B20 "tii" kugelfischer puristuspaineet?

    Eli montas kiloa pitäs noin suunnilleen olla ehjässä koneessa?
    Kantta (e12) ei tietääkseni ole laskettu.
    2 ja 3 pytyissä oli mahtavat 5kg puristuspaine, perkele..
    Muissa 8kg.
    Huomenna kansi pöydälle niin selviää lisää..
    sigpic
    - Vanha Liitto Powered by M10 -
  • ttw
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2006
    • 1016
    • Vantaa

    #2
    Originally posted by turisti View Post
    Eli montas kiloa pitäs noin suunnilleen olla ehjässä koneessa?
    Kantta (e12) ei tietääkseni ole laskettu.
    2 ja 3 pytyissä oli mahtavat 5kg puristuspaine, perkele..
    Muissa 8kg.
    Huomenna kansi pöydälle niin selviää lisää..
    Muistaakseni 10-11 tuli 36tkm ajetusta M10B20-koneesta.

    Tuo 8 on vielä ihan jees, 5kg on vähän.

    Ohivuodot vielä jos vaan mahdollisuus.

    Eli jos suhisee:
    Pakoputkeen = Pakoventtiili
    Imusarjaan = Imuventtiili
    Öljytikun reikään = Männänrenkaat
    728iA -97 "FABULOUS" Navarraviolet & Lavendergrau
    Harrasteproggis E9 3.0 CS -72 JDM
    MB 280SE Kompressorilahna "kilosta alkaa ilo" -77

    Comment

    • turisti
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2006
      • 447
      • Jyväskylä

      #3
      Juu pitää vielä selvittää nuo ohivuodot. Toivottavasti selviää pelkällä kansirempalla.
      Jos alakerta horona niin laitetaan varavoimamoottori nokille ja rempataan tuo mylly ajan kanssa..
      Onneks löytyy noita romuja..
      sigpic
      - Vanha Liitto Powered by M10 -

      Comment

      • Matti_83
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2004
        • 491
        • Korpilahti

        #4
        Jos on pitkään ollut kone ajamatta niin kokeile laittaa tippakannulla öljyä tulpanreiästä ja uusi mittaus.
        BMW E38 730 manuaali
        ex E30 318i -91 cabrio

        Comment

        • turisti
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2006
          • 447
          • Jyväskylä

          #5
          No niin! Mittasin puristuspaineet uudestaan lämpimällä koneella niin anto 1 ja 4 pytyistä 9.5kg eli ihan ok.
          Kannentiivistehän sieltä oli palanu/poikki 2 ja 3 pytyn välistä..
          Mutta mutta, löyty myös kuparitiiviste normi kannentiivisteen alta.
          Ja törkeenä tiivisteliimaa joka välissä, jes!
          Syytä kuparitiivisteelle en kerenny eilen vielä tutkailla..
          Taitaa olla myös osasyyllinen mataliin puristuspaineisiin..?
          Tänään illemmalla selviää taas lisää.
          sigpic
          - Vanha Liitto Powered by M10 -

          Comment

          • Tzeimi
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2004
            • 2067
            • Banshee - Jyväskylä

            #6
            Originally posted by turisti View Post
            Syytä kuparitiivisteelle en kerenny eilen vielä tutkailla..
            Kansi höylätty jo tappiin tai ylikin?
            Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
            & 02 tulpo saniteetti dyno




            Älä väkisin, ota isompi vasara.
            If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

            Comment

            • turisti
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2006
              • 447
              • Jyväskylä

              #7
              Originally posted by Tzeimi View Post
              Kansi höylätty jo tappiin tai ylikin?
              Luultavasti. Pitää mittailla niin eiköhän se siitä selviä..
              sigpic
              - Vanha Liitto Powered by M10 -

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎