Nyt tuli tuommoinen 325i hommattua mutta koneesta löytyi pienoinen yllätys lähemmin katsottuna eli lohko on m20b25 (25 6 e1) kansi on m20b20 b25 venttiileillä,on tehty l-jetronic muutos eli virranjakaja lohkon kyljessä,kiertokanget on 130mm. Eli nyt minä kysyn teiltä viisaimmilta että mikä vois olla tuon kokoonpanon puristussuhde ja vaikuttaako nuo lyhyemmät kanget siihen että alavääntö olematon ja nielee bensaa noin 15l/100km ja muutenkin röpöttääpi alta 3500. Auttaisiko yhtään jos heittäisin paikalleen motronicin vermeet.
m20b25 sekasikiö
Collapse
X
-
löytyykös sulta jakopäänpuolelta nokka-akselin päästä sellanen "kolmio" mihin näyttäisi tulevan ruuveilla kiinni "jotain" (se jotain on motronicin v.jakaja) jos tätä ei ole niin kansi on myös l-jetistä, joten motronic muutos ei onnistu-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
eipä taida olla mutta tarkoitus olis laittaa nokka missä on tuo kolmio, muutenhan kannet ovat identtiset.Originally posted by Eepo View Postlöytyykös sulta jakopäänpuolelta nokka-akselin päästä sellanen "kolmio" mihin näyttäisi tulevan ruuveilla kiinni "jotain" (se jotain on motronicin v.jakaja) jos tätä ei ole niin kansi on myös l-jetistä, joten motronic muutos ei onnistu
Comment
-
no pitää varmaan laittaa motronicin kansi tai sitten tyrkkään megaruutan kiinni, mutta ei ole vielä kukaan nuista puristuksista kertonu että mitenkä alhaalla vois olla noilla 130mm kangilla ja vielä yksi kysymys, mitenkä säädetään l-jetistä seoksia laihemmalle kun näkyy tulpat olevan pikimustat.Originally posted by jr66 View PostVäärin, l-jet kannesta puuttuu kierre motronic jakajankannen kiinn. ruuville.
Comment
-
Avasitko lohkon kun kerran tiedät veivin pituuden?
Comment
-
en ole itse avannut, entinen omistaja avasi kun rakenti turbo käyttöön.Muuten pyörii nätisti ja vetojakin löytyy yläkierroksilta mutta ala ja keski vääntö puuttuu kokonaan ja saa aivan pirusti liikaa soppaaOriginally posted by Jasu View PostAvasitko lohkon kun kerran tiedät veivin pituuden?
Comment
-
Ok. Mitkähän männät siellä on sisällä ja onko niille tehty jotain? Onko kannen palotilaa muokattu?
Comment
-
jotkut wisecon männät siellä on kuitit löytyy, kannesta on ainakin kanavat portattu muuta en tiedä.Mutta ensisijaisesti minua kiinnostaapi tuo bensan syönti eli onko l-jetissä missään mitään säätöä mistä saisi seoksia laihemmalle?Originally posted by Jasu View PostOk. Mitkähän männät siellä on sisällä ja onko niille tehty jotain? Onko kannen palotilaa muokattu?
Comment
-
etpä oikein kotikonstein sitä saa kuntoon!Originally posted by r.kotta View Postjotkut wisecon männät siellä on kuitit löytyy, kannesta on ainakin kanavat portattu muuta en tiedä.Mutta ensisijaisesti minua kiinnostaapi tuo bensan syönti eli onko l-jetissä missään mitään säätöä mistä saisi seoksia laihemmalle?
ootko sytkän kattonut et se on oikein? liekkö jakokaan kohdallaan kun konekkin tuollainen palapeli?
Viet auton johonki korjaamoon missä säätäävät seoksia-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
L-jetissähän säädetään ilmamäärämittarin jousen tiukkuutta ja onhan niissä useimmissa seosruuvikin ilmamäärämittarin kyljessä.Originally posted by r.kotta View Postjotkut wisecon männät siellä on kuitit löytyy, kannesta on ainakin kanavat portattu muuta en tiedä.Mutta ensisijaisesti minua kiinnostaapi tuo bensan syönti eli onko l-jetissä missään mitään säätöä mistä saisi seoksia laihemmalle?
Söötsillä löytyy sen ilmamäärämittarin virityksestä juttuja
Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
nyt on ilmamäärämittarin jousta kiritty tyhjäkäynti tippu n 700-850 mutta tuntuu kun kävisi kolmella ja se ns säätöruuvi on pohjassa jos vähänkin aukaisee niin auto sammuu. Mitähän temppua pitäisi seuraavaksi kokeilla?Originally posted by Jürgen_ View PostL-jetissähän säädetään ilmamäärämittarin jousen tiukkuutta ja onhan niissä useimmissa seosruuvikin ilmamäärämittarin kyljessä.
Söötsillä löytyy sen ilmamäärämittarin virityksestä juttuja
Comment
-
Se ilmamäärämittarin ruuvi on tyhjäkäyntiseoksen säätöön, eikä sen pitäisi pohjassa olla. Onko mahdolliset imuvuodot tarkastettu? Mitkähän suuttimet siinä on?Originally posted by r.kotta View Postnyt on ilmamäärämittarin jousta kiritty tyhjäkäynti tippu n 700-850 mutta tuntuu kun kävisi kolmella ja se ns säätöruuvi on pohjassa jos vähänkin aukaisee niin auto sammuu. Mitähän temppua pitäisi seuraavaksi kokeilla?Corvette C4 LT4 TURBO
Ex. e46 320d touring, e36 M3, 328i cab, e30 2x316, 318i, 320i cab kv/tv, 320i touring, 320i 2d, 324td touring, e34 520i, e32 730i, 735i
Comment
Comment