Hommasin eilettäin e30 318 -87:n niin kun painaa kaasua niin valo syttyy ja sitten kun päästää niin se sammuu ja välillä tyhjäkäynnillä vilkkuu? koneessa on öljyt tarkistettu. perä on rikki niin voiko mitenkään siittä johtua?
koitappa vaihtaa öljyt / suodatin kenties se öljypaine anturi.. jos ei auta nii varmaa siel öljyn kierros jotaki ongelmia (pitäis kyllä kuulla)
kato myös johdot ja liittimet
E30 318 -87 on m10-kone joten nämä kaksi vikaa voinee sulkea pois ? M20 hyvinkin mahdollista.
johdon puhkikuluminen taitaa olla mahdollista melkein missä vehkeessä tahansa.. sigun tds:n M51 anturin johto oli vedetty väärää reittiä viulunkielelle ja oli hinkkaantunut puhki laatikon öjyn jäähdytysputkiin..
johdon puhkikuluminen taitaa olla mahdollista melkein missä vehkeessä tahansa.. sigun tds:n M51 anturin johto oli vedetty väärää reittiä viulunkielelle ja oli hinkkaantunut puhki laatikon öjyn jäähdytysputkiin..
Kyllä joo mutta m10 paineanturin piuha tuskin kuluu puhki hinkatessaan hihnapyörään, saa piuha venyä melko paljon että ylettää... M10 anturi kun on kannen takapäässä ja hihnapyörät koneen etupäässä eikä ne piuhat valtoimenaan roiku, luultavasti/toivottavasti. M20 koneen ko. piuha voi hyvinkin osua hihnapyörään eli tarkemmin kampiakselin värinänvaimentimeen, varsinkin jos lohkossa oleva muovinen piuhan pidike on rikki/puuttuu tai piuha ei mene ko. muovilenkin läpi.
kanne/nokan laakeri pinnat. Itellä teki m20 kone aikonaa samaa ja nokkaa irrottaessa syy selvisi. Mut ekaksi kannattaa tutkia ns. simppelit aisiat.
Nykyiset.
Bmw e34 m5 touring -94. Bmw e30 325i 24v touring -93. Bmw e34 525ix 4d sedan -93. Bmw e30 335i -85 (ratapommi projekti).
Entiset.
Bmw e30 325i -88. Bmw e34 535i -88. Bmw e30 325i -87. Bmw e30 327i -85. Bmw e30 318i -84. Bmw e21 315 -81. Bmw e12 528i -78. Bmw e28 525i -84.
Comment