Announcement

Collapse
No announcement yet.

Öljyvalo vilkkuu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Deadend_united
    Bimmer Rookie
    • Sep 2008
    • 160
    • Oulu

    Öljyvalo vilkkuu?

    Hommasin eilettäin e30 318 -87:n niin kun painaa kaasua niin valo syttyy ja sitten kun päästää niin se sammuu ja välillä tyhjäkäynnillä vilkkuu? koneessa on öljyt tarkistettu. perä on rikki niin voiko mitenkään siittä johtua?
  • Bmw_e30
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2004
    • 1260
    • joutseno

    #2
    koitappa vaihtaa öljyt / suodatin kenties se öljypaine anturi.. jos ei auta nii varmaa siel öljyn kierros jotaki ongelmia (pitäis kyllä kuulla)
    kato myös johdot ja liittimet

    perä ei liity asiaan
    ex 325i -85 325i
    325i soupe -92 325i

    Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

    Comment

    • Deadend_united
      Bimmer Rookie
      • Sep 2008
      • 160
      • Oulu

      #3
      Joo kiitos paljon vastauksesta kun ei pahemmin viitsi ajaa yhtään mihinkään perämurikan korjauksen jälkeen kun se temppuilee

      Comment

      • PAAWO76
        Bimmer Rookie
        • Mar 2007
        • 105

        #4
        Öljypumpun käyttö akseli kulahtanut melki pyöreäksi..

        Comment

        • Juubi
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2004
          • 999

          #5
          Tai paineanturin johto hinkkaantunut hihnapyörää vasten puhki ja maadoittuu moottorin asennosta riippuen satunnaisesti.

          Comment

          • jr66
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 16464
            • Asikkala

            #6
            Originally posted by PAAWO76 View Post
            Öljypumpun käyttö akseli kulahtanut melki pyöreäksi..
            Originally posted by Juubi View Post
            Tai paineanturin johto hinkkaantunut hihnapyörää vasten puhki ja maadoittuu moottorin asennosta riippuen satunnaisesti.
            E30 318 -87 on m10-kone joten nämä kaksi vikaa voinee sulkea pois ? M20 hyvinkin mahdollista.

            Comment

            • peto2
              BTCF Member
              • Jan 2007
              • 8262
              • Järvikylä (Nakkila)

              #7
              Originally posted by jr66 View Post
              E30 318 -87 on m10-kone joten nämä kaksi vikaa voinee sulkea pois ? M20 hyvinkin mahdollista.
              johdon puhkikuluminen taitaa olla mahdollista melkein missä vehkeessä tahansa.. sigun tds:n M51 anturin johto oli vedetty väärää reittiä viulunkielelle ja oli hinkkaantunut puhki laatikon öjyn jäähdytysputkiin..
              F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
              ex:
              E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
              Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
              Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
              Nakkaa privaa jos tarvetta.

              Comment

              • jr66
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 16464
                • Asikkala

                #8
                Originally posted by peto2 View Post
                johdon puhkikuluminen taitaa olla mahdollista melkein missä vehkeessä tahansa.. sigun tds:n M51 anturin johto oli vedetty väärää reittiä viulunkielelle ja oli hinkkaantunut puhki laatikon öjyn jäähdytysputkiin..
                Kyllä joo mutta m10 paineanturin piuha tuskin kuluu puhki hinkatessaan hihnapyörään, saa piuha venyä melko paljon että ylettää... M10 anturi kun on kannen takapäässä ja hihnapyörät koneen etupäässä eikä ne piuhat valtoimenaan roiku, luultavasti/toivottavasti. M20 koneen ko. piuha voi hyvinkin osua hihnapyörään eli tarkemmin kampiakselin värinänvaimentimeen, varsinkin jos lohkossa oleva muovinen piuhan pidike on rikki/puuttuu tai piuha ei mene ko. muovilenkin läpi.

                Comment

                • Flart
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2006
                  • 433
                  • Pilkanmaa

                  #9
                  kanne/nokan laakeri pinnat. Itellä teki m20 kone aikonaa samaa ja nokkaa irrottaessa syy selvisi. Mut ekaksi kannattaa tutkia ns. simppelit aisiat.
                  Nykyiset.
                  Bmw e34 m5 touring -94. Bmw e30 325i 24v touring -93. Bmw e34 525ix 4d sedan -93. Bmw e30 335i -85 (ratapommi projekti).

                  Entiset.
                  Bmw e30 325i -88. Bmw e34 535i -88. Bmw e30 325i -87. Bmw e30 327i -85. Bmw e30 318i -84. Bmw e21 315 -81. Bmw e12 528i -78. Bmw e28 525i -84.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎