Hommasin eilettäin e30 318 -87:n niin kun painaa kaasua niin valo syttyy ja sitten kun päästää niin se sammuu ja välillä tyhjäkäynnillä vilkkuu? koneessa on öljyt tarkistettu. perä on rikki niin voiko mitenkään siittä johtua?
Öljyvalo vilkkuu?
Collapse
X
-
Tags: None
-
-
Joo kiitos paljon vastauksesta kun ei pahemmin viitsi ajaa yhtään mihinkään perämurikan korjauksen jälkeen kun se temppuilee
Comment
-
Originally posted by PAAWO76 View PostÖljypumpun käyttö akseli kulahtanut melki pyöreäksi..E30 318 -87 on m10-kone joten nämä kaksi vikaa voinee sulkea pois ? M20 hyvinkin mahdollista.Originally posted by Juubi View PostTai paineanturin johto hinkkaantunut hihnapyörää vasten puhki ja maadoittuu moottorin asennosta riippuen satunnaisesti.
Comment
-
johdon puhkikuluminen taitaa olla mahdollista melkein missä vehkeessä tahansa.. sigun tds:n M51 anturin johto oli vedetty väärää reittiä viulunkielelle ja oli hinkkaantunut puhki laatikon öjyn jäähdytysputkiin..Originally posted by jr66 View PostE30 318 -87 on m10-kone joten nämä kaksi vikaa voinee sulkea pois ? M20 hyvinkin mahdollista.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Kyllä joo mutta m10 paineanturin piuha tuskin kuluu puhki hinkatessaan hihnapyörään, saa piuha venyä melko paljon että ylettää... M10 anturi kun on kannen takapäässä ja hihnapyörät koneen etupäässä eikä ne piuhat valtoimenaan roiku, luultavasti/toivottavasti. M20 koneen ko. piuha voi hyvinkin osua hihnapyörään eli tarkemmin kampiakselin värinänvaimentimeen, varsinkin jos lohkossa oleva muovinen piuhan pidike on rikki/puuttuu tai piuha ei mene ko. muovilenkin läpi.Originally posted by peto2 View Postjohdon puhkikuluminen taitaa olla mahdollista melkein missä vehkeessä tahansa.. sigun tds:n M51 anturin johto oli vedetty väärää reittiä viulunkielelle ja oli hinkkaantunut puhki laatikon öjyn jäähdytysputkiin..
Comment
-
kanne/nokan laakeri pinnat. Itellä teki m20 kone aikonaa samaa ja nokkaa irrottaessa syy selvisi. Mut ekaksi kannattaa tutkia ns. simppelit aisiat.Nykyiset.
Bmw e34 m5 touring -94. Bmw e30 325i 24v touring -93. Bmw e34 525ix 4d sedan -93. Bmw e30 335i -85 (ratapommi projekti).
Entiset.
Bmw e30 325i -88. Bmw e34 535i -88. Bmw e30 325i -87. Bmw e30 327i -85. Bmw e30 318i -84. Bmw e21 315 -81. Bmw e12 528i -78. Bmw e28 525i -84.
Comment
Comment