Kytkinremppa meneillään ja pakkohan se oli imusarja ottaa edestä pois, että pääsi startin pultteihin käsiksi. Kummastelin imusarjan alta lähtevää letkua, jonka toinen pää ei ole missään kiinni. Semmoinen aika ohut, noin 35 sentin mittainen letku, joka lähtee imuilman lämpöanturin vierestä alaspäin, siis imusarjan ihan takapäässä. Pää oli sen näköinen, ettei se ole pitkään aikaan ollutkaan missään kiinni. Se ei liene lämppärin anturien imuilman otto, se näytti lähtevän jarrutehostimen letkusysteemistä. Mikä lie moisen tarkoitus? Varmaan ainakin kannattaa tukkia jos ei paikkaa toiselle päälle löydy, imuvuoto se on pienikin imuvuoto.
ETK:sta ja realoemista en löytänyt letkusta kuvaa.
On muuten ton iX:n laatikon irroitus aika hauska homma yksikseen, joku kun vielä nostais sen takaisin paikalleen...:think
ETK:sta ja realoemista en löytänyt letkusta kuvaa.
On muuten ton iX:n laatikon irroitus aika hauska homma yksikseen, joku kun vielä nostais sen takaisin paikalleen...:think
Ainakin paikka oli sopiva ja pituus passeli. Ei se kyllä minun aikana (5 vuotta) ole kiinni ollut, sen verran oli letkun pää pölyssä ja hapertunut. Eikä äkkiä tule mieleen, että itte olisin jotain remppaa sillä alueella tehnyt ja olisi siinä irronnut. Lienee Gyntterin tekosia kuten toinen imusarjan tukikannake, josta puuttui pultti ja pyöreäksi käännetyt pakoputken mutterit pakosarjan päässä...
Comment