Kuuluuko meteli heti vai alkaako resonoimaan tietyillä kierroksilla? Vanhassa ix:ssä meni runkolaakerit ja kilkutus oli melkoinen siinä 2500rpm tienoilla..
Kyllä sen kuulee jos hakkaa kanteen. Kangen laakerin kun ajaa totaalisen paskaksi, niin tuollainen episodi on edessä. Kansi ja mäntä luultavasti selviää, mutta laakerit on aika "siistit". Tallilla on yks tuollaisen kokenut m20
Niin tai näin en paljon arpailisi vaan avaisin ja kattosin mikä siellä koputtaa
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Mutta ei tuolla kyllä kukaan tervejärkinen pysty enään ajamaan, jos kangen laakeri on entinen. Kyllä kolkotus on sitä luokkaa, ettei sitä paljon huvikseen käyttele Tai en mä ainakaan raaskinut käyttää.
Comment