Eli auto lähti kesken valoista kiihdytyksen käymään viidellä. Ihan normaali kevyt kiihdytys siis. rajasin vian 1 sylinteriin, koska siinä oli märkä tulppa, kuivasin tulpat ja vaihdoin sylintereitä. Vika pysyi silti 1 sylinterissä. Antaa kipinää kun testaa tulppa irti. Seuraavaksi mittasin puristus paineet ja 1 sylinterissä mittari näytti 9 bar, ja muissa 10.5-11. Ykkössylinterin tulppa vaikutti öljyiseltä. Lisäsin vielä testin vuoksi ruokalusikallisen öljyä sylinteriin ja puristukset nousivat hetkeksi 11. Kuulin että jos käyttäytyy näin olisi männänrengas vikaa. Viittaako männänrengas vikaan vai mihin ?
Harvemmin nää mun vehkeet rikki on
Jaksoihan se auto 1.5 viikkoa toimia kun sen vihdoin sain katsastettua Kansi remontin + päästöjen kanssa tappelun jälkeen. Enää ei jaksa ees vituttaa. Onneksi alakerrat on halpoja käytettynä jos vika jää sinne.
Harvemmin nää mun vehkeet rikki on
![BigSmile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Comment