En löytänyt etsimällä, tuollaisen mitat tarviis.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m30 vauhtipyörän lukitustappi
Collapse
X
-
Originally posted by Rocla View PostOmastani(m30b34 -88) en löytänyt edes paikkaa moiselle, vaikka kovasti etsin. Kone ja vauhtipyörä olivat siis irrallaan.
e: niin sitä muisteltiinkin että oliko vauhtipyörässä edes reikää tapille:think
pyörä on vielä s38b36...Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Itselläni on sellainen erikoityökalu noihin vauhtipyörän kiristelyihin ja hihnapyörien irroituksiin.
Otettu sellainen 7 cm pätkä vanhasta vauhtipyörän hammaskehästä, siihen hitsattu vastinpintaan keskelle M10 mutteri.
Tämä työkalu asetetaan vasten olemassa olevaa hammaskehää ja työnnetään pitkä M8 pultti lävitse, sen jälkeen etsitään sopiva laatikon pultin paikka ja pultti työnnetään siitä läpi ja tarvittaessa lukitaan muttereilla.
Toistaiseksi en tuolla laitteella ole onnistunut mitään tuhoamaan, vaikka on irroitettu hihnapyöriäkin ja nehän toki tuppaavat olemaan momentissa.
Käyttö omalla vastuulla, toimi itselläni.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostTurha se ainakin on, jotain ajoituksen pikatarkistuksia voi tehdä korkeintaan.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Ei kestä. Paras on kun tekee laipan joka tulee kiinni siihen etunapaan. Vauhtipyörästäkin voi pitää kiinni jos saa (siis esim. tuolla roclan systeemillä), mutta kampuraan ei normaalisti kohdistu tuollaisia voimia, voipi antaa periksi. Helppo tehdä, käy jossain amiksessa tai metallipajalla osa mukana.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Ok. Niin nyt mitä googlella etin niin näkyy olevan noita dampperiin pultilla kiinnitettäviä lukitustyökaluja.
Työpaikalla on metallipaja, jos kehtais tuollasen väsätäMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Comment