Elikäs ole haullakin hakenut ja lukenut ja monta hieman samantapaista ongelmaa ollut mut en omaan ongelmaan ihan saanut vielä varmuutta joten kysästäämpäs sitten. Eli e36 ja 325 vm.93 on auto ja kaikki alkoi kun eräs kerta ruuhkassa jonotin lämpösellä kelillä. Autosta rivahti syyläri ja hirveä pölläys tietenkin kun nesteet tulivat pihalle jostakin paisuntasäiliön ja syylärin välistä ja ilmeisesti keitti siis. Autossa sohlaa mittaristo ja lämmöt näyttäneet aina mitä sattuu ja sikäli en osannut varautua sitten tuohon. No sammutin tietenkin heti moottorin ja hinurilla vietiin korjaamolle jossa vaihdettiin uusi syyläri tilalle. No ensimmäinen vähän pidempi ajo noin 100km ja alkoi taas tiputtamaan nestettä jostakin paisarin liitosten välistä vaikka uusi paketti kiinni. Onko siis nyt kansipahvi mennyt vaiko mikä sinne tuollaista painetta tekee että uusi syylärikin päästää alapään liitoksista läpi ??? Moottoriöljyn seassa ei ole vettä eikä paisuntasäiliössäkään haise mitään muuta kun jäähdytin neste. Aika porina kuuluu kun lämpösenä sammuttaa koneen. Ei savuta enempää kuin ennenkään mutta nesteitä heittää siis liitoksista pihalle. Korjaamo joka tuon syylärin vaihtoi ei välttämättä ole ihan parhaasta päästä joten onko esim ilmaus jäänyt tekemättä? Vanha syyläri vuosi vähän myös jo aiemmin mutta tuskimpa tuolla merkitystä on koska ei se noin paljoa sitä nestettä silloin vuotanut.
Miten siis voin todeta onko mennyt kansipahvi vaiko ei ??
Miten siis voin todeta onko mennyt kansipahvi vaiko ei ??
Comment