memebuy23buy

M10 koneen 86mm iskulla oleva kampura?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Henski

    #16
    Niin ja kun nyt sylintereitäkin on vain neljä... :P

    Comment

    • Hanza
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2002
      • 1931
      • Juvan Shell. Requiescat in pace

      #17
      Originally posted by Henski
      Niin ja kun nyt sylintereitäkin on vain neljä... :P
      Jos siitä kammesta on pätkästy pala päästä pois :lol:
      Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta

      t: luft waffel

      "Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"

      Comment

      • Suutari
        Bimmer Enthusiast
        • May 2003
        • 3064
        • Suomi

        #18
        Eikös se henski kantsis tuo itelle väsätä? ei se kone turbolla ois varmaan pahakaan jos kestää...
        Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
        -Official BTCF-Sauna Team-
        -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
        -Team BTCF Top Alcohol-
        -Team Pimp My Bride-
        TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
        R.I.P. 1K MOTORSPORTS
        R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
        526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

        Comment

        • Henski

          #19
          Originally posted by Suutari
          Eikös se henski kantsis tuo itelle väsätä? ei se kone turbolla ois varmaan pahakaan jos kestää...
          Onhan tuo kasassa oleva kokonainen kone... täytyy vain saada ensin elävänä pussiin tuollainen 1.8 kaasari koneella oleva uudempikoppainen E30 niin voi nostaa keulille tuon...

          M10B20 kone: (2 212 Cm3)

          Syl. halkaisija: 90,5 mm (vrt 89 mm)
          Isku: 86mm (vrt 80 mm)

          Mahlen männät (90,48 mm)
          Kynsitiiviste
          moposportin bensanpaineen säädin

          armoton räpöstys kaasuläppä
          l-jetti parilla lisäsuuttimella (tulee mukaan kun ahdot nousee riittävästi)

          Garret TO3
          Proturbon pakosarja

          modifioitu 325i vauhtipyörä sekä M3 kytkin ja paineasetelma


          ois kohtuullisen 8) ku sais tuohon vielä auton ympärille... Toki tuo sigun projekti jatkuu kuten suunniteltu, tämä vain yhtenä sivuprojektina... :wink:

          Comment

          • Jacek
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2004
            • 552
            • Helsinki

            #20
            M3 Sport Evo eli S14 B25 koneen isku on tosiaan se 87mm ja sen akselin erottaa helposti silmällä voimakkaasti kevennetyistä vastapainoistaan. S14 B23 koneen vastapainot on tasapaksuja (84mm isku)

            Puukka teki noita akseleita stroukkaamalla eli hitsautti kamaa veivinkaulalle ja hioututti sen epäkeskeisesti. Nitraus on oleellinen asia tossa puuhassa enkä muista teetättikö se sen vai ei. Puukka on yhtä kun M-Sport taNpereella. Tai ainaskin oli.
            (M3 + M3) - M5 = M1 ?

            Osia myytävänä

            http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=35796

            Comment

            • bmwbmw
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2003
              • 1370
              • Kainuu

              #21
              Originally posted by Rocla
              BMW e30 M3 EvoII 2.5 moottorista?
              tämä on kyllä todellakin mut minä soittelin siitä hyrynsalmen sinisestä e30 320i:stä niin siihen löytyi vika siinä oli motronicin johtosarja
              sigpic
              Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04

              Comment

              • Rocla
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2002
                • 7692
                • Kajaani

                #22
                Originally posted by bmwbmw
                tämä on kyllä todellakin mut minä soittelin siitä hyrynsalmen sinisestä e30 320i:stä niin siihen löytyi vika siinä oli motronicin johtosarja
                Oisko private message mittään
                Olli.

                Comment

                Working...
                X