Announcement

Collapse
No announcement yet.

typ188 perämurikan jäähdytys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • S4Driver
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 572
    • Kaukana

    typ188 perämurikan jäähdytys

    Jos laittas öljynjäähdyttimen perään? Jonkinlainen pumppu?
    Jos kyssäri on turha, saa poistaa. Haku näyttää valkoista ruutua.
  • petrolhead
    Moderator
    • Feb 2004
    • 13793
    • Hyvinkää

    #2
    Eikö noihin saa hipohipo-takakansia? Mietitkö muuten vaan vai oletko oikeasti mitännut että murikka käy liian lämpimänä?
    2015 VW Crafter
    1984 BMW 316
    2009 Kawasaki Ninja 250RRR
    petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
    "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

    Comment

    • Tonton
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2006
      • 9101
      • Raisio

      #3
      Originally posted by petrolhead View Post
      Eikö noihin saa hipohipo-takakansia? Mietitkö muuten vaan vai oletko oikeasti mitännut että murikka käy liian lämpimänä?
      tiedä mistän hipo kansista mutta z3m:n takakannessa on suuremmat jäähdytys rimat
      hitaa tais olla reilu 200E
      Last edited by Tonton; 26-08-2009, 20:08.
      sigpic
      M-B Vito -22
      Transit Custom -18
      Yamaha vx ho cruiser -22
      Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
      [email protected]

      Comment

      • S4Driver
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2006
        • 572
        • Kaukana

        #4
        Z3M Perä

        Juurikin tuollainen perä mulla. Taitaa riittää näihin olosuhteisiin/ajoihin toi pelkkä kansi ilman jäähdytintä.

        Tohon perään varmaan sais kätevästi laitettua lämpötila-anturin? Kun noita reikiä tuntuu olevan.

        Oliko M3 perässä vetoakselissa joku pumppu tsydeema? Näin muistan lukeneeni jostain. Sama pää kesät talvet/väärät lääkkeet, voin muistaa väärinkin.

        Gummi kun pyörii tyhjää/vauhtia ei riittävästi=lämpee, vai miten?

        Projektissa muutenkin vähän harrastetaan varmuuden maximointia.
        Last edited by S4Driver; 26-08-2009, 20:48.

        Comment

        • petrolhead
          Moderator
          • Feb 2004
          • 13793
          • Hyvinkää

          #5
          Heh. Väläytin joskus ideaa tehdä vakio e30 kannesta rivoitettu. Joku ampui idean alas koska noita saa valmiina. 200€.. Hmm mieluummin vaikka maksais tutulle sen 50-100€ askartelusta :think
          2015 VW Crafter
          1984 BMW 316
          2009 Kawasaki Ninja 250RRR
          petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
          "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

          Comment

          • jannmann
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 5856
            • Joccis City

            #6
            Originally posted by S4Driver View Post
            Tohon perään varmaan sais kätevästi laitettua lämpötila-anturin? Kun noita reikiä tuntuu olevan.

            Oliko M3 perässä vetoakselissa joku pumppu tsydeema? Näin muistan lukeneeni jostain. Sama pää kesät talvet/väärät lääkkeet, voin muistaa väärinkin.

            Gummi kun pyörii tyhjää/vauhtia ei riittävästi=lämpee, vai miten?

            Projektissa muutenkin vähän harrastetaan varmuuden maximointia.
            Ei tossa ole yhtään normi koppaa enempää reikiä.
            1xanturi
            1xtäyttö
            1xtyhjennys

            A-ryhmäläisessä on ollut vetoakselissa hihnakäyttöinen pumppu.
            Helpompi toteuttaa sähköisellä pumpulla.

            Hyvät öljyt (castrol SAF-XJ) ja säännöllinen vaihto, niin ei pitäis olla ongelmia.
            Ja ei siitä jäähdyttimestäkään ole apua jos paikallaan sitä kumia polttaa, sille tarvitaan sitten vielä puhallin jos tarkoitus on vaan polttaa kumia paikallaan. (typerää....)
            Aprilia RSV4

            Comment

            • janse
              Newbiemmer
              • Feb 2008
              • 5

              #7
              Nissanin (200sx) perässä on varsin nätin kokoinen öljy pumppu ja jäähdytin. Ne ovat siis erillisiä ja niistä sais helposti tehtyä tohon sopivat. Kuvaa ei nyt tähän hätään ole.

              Comment

              • S4Driver
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2006
                • 572
                • Kaukana

                #8
                -

                Veikkaan ettei paikallaan juuri tarvii gummia kihnuttaa. Löylyä riittää muuhunkin.
                Hyvät öljyt/säännöllinen vaihto. Näillä mennään.

                Comment

                • Tzeimi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2004
                  • 2067
                  • Banshee - Jyväskylä

                  #9
                  Omas saniteetissa on denson pumppu ja 19 rivinen kenno. Pumppu päällä / ei päällä ero on joitain kymmeniä asteita - vähän radasta ja raivosta riippuen.
                  Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
                  & 02 tulpo saniteetti dyno




                  Älä väkisin, ota isompi vasara.
                  If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎