Eikö noihin saa hipohipo-takakansia? Mietitkö muuten vaan vai oletko oikeasti mitännut että murikka käy liian lämpimänä?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Heh. Väläytin joskus ideaa tehdä vakio e30 kannesta rivoitettu. Joku ampui idean alas koska noita saa valmiina. 200€.. Hmm mieluummin vaikka maksais tutulle sen 50-100€ askartelusta :think
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Tohon perään varmaan sais kätevästi laitettua lämpötila-anturin? Kun noita reikiä tuntuu olevan.
Oliko M3 perässä vetoakselissa joku pumppu tsydeema? Näin muistan lukeneeni jostain. Sama pää kesät talvet/väärät lääkkeet, voin muistaa väärinkin.
Gummi kun pyörii tyhjää/vauhtia ei riittävästi=lämpee, vai miten?
Projektissa muutenkin vähän harrastetaan varmuuden maximointia.
Ei tossa ole yhtään normi koppaa enempää reikiä.
1xanturi
1xtäyttö
1xtyhjennys
A-ryhmäläisessä on ollut vetoakselissa hihnakäyttöinen pumppu.
Helpompi toteuttaa sähköisellä pumpulla.
Hyvät öljyt (castrol SAF-XJ) ja säännöllinen vaihto, niin ei pitäis olla ongelmia.
Ja ei siitä jäähdyttimestäkään ole apua jos paikallaan sitä kumia polttaa, sille tarvitaan sitten vielä puhallin jos tarkoitus on vaan polttaa kumia paikallaan. (typerää....)
Nissanin (200sx) perässä on varsin nätin kokoinen öljy pumppu ja jäähdytin. Ne ovat siis erillisiä ja niistä sais helposti tehtyä tohon sopivat. Kuvaa ei nyt tähän hätään ole.
Omas saniteetissa on denson pumppu ja 19 rivinen kenno. Pumppu päällä / ei päällä ero on joitain kymmeniä asteita - vähän radasta ja raivosta riippuen.
Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
& 02 tulpo saniteetti dyno
Älä väkisin, ota isompi vasara. If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having
Comment