Eli ongelmana on m62 käynnistäminen. Tekniikka ostettu toisen purkamana, siirretty nyt toiseen koriin, ei e39:iin, eli tekniikan vaihto. Myyjäkin sanoi siinä olevan ajon estoja sun muuta, mutta tietääkö joku foorumilla kuinka saada kone käyntiin?
Mukana tuli (ja lisää on saatavilla) ohjain boksi ruisjut ja sytytys, tod näköisesti. Ei asenneta mitään ylimääräistä, vain kone käyntiin. Mutta tietääkö joku moottorin "viisaudesta" tunnistaa kytkemättömiä antureita estäen moottorin käynnistymisen, mm öljyn paine/tason antureita ei ole kytketty eikä kytketä jos kone ei niitä tarvia (paine on varotus valolla).
Avaimessa on siru, joka on mukana, mutta sen tunnistavaa jotakin ei ainakaan vielä, mutta mihin se kytkeä jos pakko. Ja niitä e39 sähkökuviakaan kun ei taida helpolla löytyä, on osa liittimistä vaikea tunnistaa mihin kytkeä ja mihin vaikuttaa.
Selostus sekavaa mutta joku saattaa ymmärtää asian ytimet ja kysyä mikä on miten ja mikä on missä.
Ja vielä selonteoksi, auto tulossa leluksi, ei kadulle; kaikki turha hilke ja hienostelu pois, mutta ei takerruta tässä siihen vielä, sit vasta kun se pyörii.
Mukana tuli (ja lisää on saatavilla) ohjain boksi ruisjut ja sytytys, tod näköisesti. Ei asenneta mitään ylimääräistä, vain kone käyntiin. Mutta tietääkö joku moottorin "viisaudesta" tunnistaa kytkemättömiä antureita estäen moottorin käynnistymisen, mm öljyn paine/tason antureita ei ole kytketty eikä kytketä jos kone ei niitä tarvia (paine on varotus valolla).
Avaimessa on siru, joka on mukana, mutta sen tunnistavaa jotakin ei ainakaan vielä, mutta mihin se kytkeä jos pakko. Ja niitä e39 sähkökuviakaan kun ei taida helpolla löytyä, on osa liittimistä vaikea tunnistaa mihin kytkeä ja mihin vaikuttaa.
Selostus sekavaa mutta joku saattaa ymmärtää asian ytimet ja kysyä mikä on miten ja mikä on missä.
Ja vielä selonteoksi, auto tulossa leluksi, ei kadulle; kaikki turha hilke ja hienostelu pois, mutta ei takerruta tässä siihen vielä, sit vasta kun se pyörii.
Comment