Eli hehkuvalo syttyi palamaan kun kanttasin rampista vähän kovemmalla vauhdilla. Hehukvalo palaa jatkuvasti ajonaikana. Mistähän mahtanee johtua? jotenkin tuntui että tehtokin hävisi.. kyseessä 330D, vm2004 m-sport
Announcement
Collapse
No announcement yet.
330D hehkuvalo syttyi?
Collapse
X
-
Originally posted by Tepe_ View PostEli hehkuvalo syttyi palamaan kun kanttasin rampista vähän kovemmalla vauhdilla. Hehukvalo palaa jatkuvasti ajonaikana. Mistähän mahtanee johtua? jotenkin tuntui että tehtokin hävisi.. kyseessä 330D, vm2004 m-sportE46 -03 330d * 160 kw * 500 Nm
Comment
-
-
Tuskinpa tuo nyt mistää lastusta johtuu ja kyllä tuota nyt kanttailla uskaltaa. Voin melkein vannoa, että johtui tuosta polttoaineen vähyydestä. Paljonko sulla oli ainetta tankissa kun kyseinen tapahtu? Täällä on yks ketju jossain missä jollakin oli myös hehkuvalo palanut (320d) ja hänellä oli vikakoodeissa ollut juurikin jotain noista poltainepumpuista.E46 -03 330d * 160 kw * 500 Nm
Comment
-
-
Minulla oli n.15l löpöä kun tuo sattui. varmaan se siitä sitten johtui. täytyy öljynvaihdon yhteydessä lukea vikakoodit. Mites sulla toiminu bemmi? mulla alkaa oleen lasissa 140thkm. Automaattiloota tuntuu vielä ainakin hyvin toimivan, eikä muutenkaan ole ollut muuta kun tuo hehkuvalohässäkkä.
Niin ja mulla on se Karalan lastu 260hv 590nm.
Comment
-
Comment