Announcement

Collapse
No announcement yet.

330D hehkuvalo syttyi?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tepe_
    Newbiemmer
    • Aug 2009
    • 16
    • helsinki

330D hehkuvalo syttyi?

Eli hehkuvalo syttyi palamaan kun kanttasin rampista vähän kovemmalla vauhdilla. Hehukvalo palaa jatkuvasti ajonaikana. Mistähän mahtanee johtua? jotenkin tuntui että tehtokin hävisi.. kyseessä 330D, vm2004 m-sport
  • Tommi//e46
    Bimmer Rookie
    • Sep 2009
    • 52
    • Länsi-Suomi

Taitaa toimia moottorinohjauksen vikavalonakin tuo. Eli jonnekkin vikakoodeja lukemaan,niin selviää enemmän!

Comment

• surface
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2008
      • 257

Originally posted by Tepe_ View Post
      Eli hehkuvalo syttyi palamaan kun kanttasin rampista vähän kovemmalla vauhdilla. Hehukvalo palaa jatkuvasti ajonaikana. Mistähän mahtanee johtua? jotenkin tuntui että tehtokin hävisi.. kyseessä 330D, vm2004 m-sport
      Itselläni kävi juurikin samalla tavalla samanlaisella autolla. Paitsi että mulla se sammutti moottorin. Itse epäilen, että siinä kävi niin, kun polttoaine oli vähissä, se haukkasi ilmaa ja sieltä meni jokin varosysteemi päälle, että pumput tms eivät hajoaisi. Tai sitten yksinkertaisesti sammui, kun ei saanut polttoainetta. Jokatapauksessa uusinta starttauksen jälkeen auto toiminu ihan normaalisti, mutta hehkuvalo vain palaa. En ole käyny nollaamassa vikamuistia vielä, kun ei ole mitään oireitakaan. Ja sammumisen jälkeen kun starttasin, se pyöritti normaalia pidempään, ihan niin kuin ei olisi heti saanut soppaa.
      E46 -03 330d * 160 kw * 500 Nm

Comment

• Tepe_
        Newbiemmer
        • Aug 2009
        • 16
        • helsinki

Minulla on myös tuo lastu niinku sullaki näyttää olevan. johtuskohan jotenki siitä..? minulla hehkuvalo sammui ja auto toimii taas ihan normaalisti, mutta enää ei uskalla ramppeja kovin kovaa kantata

Comment

• surface
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2008
          • 257

Tuskinpa tuo nyt mistää lastusta johtuu ja kyllä tuota nyt kanttailla uskaltaa. Voin melkein vannoa, että johtui tuosta polttoaineen vähyydestä. Paljonko sulla oli ainetta tankissa kun kyseinen tapahtu? Täällä on yks ketju jossain missä jollakin oli myös hehkuvalo palanut (320d) ja hänellä oli vikakoodeissa ollut juurikin jotain noista poltainepumpuista.
          E46 -03 330d * 160 kw * 500 Nm

Comment

• Tepe_
            Newbiemmer
            • Aug 2009
            • 16
            • helsinki

Minulla oli n.15l löpöä kun tuo sattui. varmaan se siitä sitten johtui. täytyy öljynvaihdon yhteydessä lukea vikakoodit. Mites sulla toiminu bemmi? mulla alkaa oleen lasissa 140thkm. Automaattiloota tuntuu vielä ainakin hyvin toimivan, eikä muutenkaan ole ollut muuta kun tuo hehkuvalohässäkkä.
            Niin ja mulla on se Karalan lastu 260hv 590nm.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎