Mites vakava vika vois olla ku m20b25:sta joka on stroukattu viimetalvena 2,7 on nyt kadoksissa 1 pytyn puristukset, kuinka paha homma on korjata? ja mitäs sielt vois olla mennyt? tollane mylly olis ny tiedos , mut en sit tied kannattaako sekaantua....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b25 puristukset kadoksissa....
Collapse
X
-
jos se nyt on venttiilivika ni luultavasti venttiili palanut kanteen kiinni, vai minkäläinen vika voi olla jos venttiilivika? jos ny palanut kiinni, ni mites toi korjaus, uudet venttiilit ny varmaan, mut mites toi kannen korjaus, onko kallis homma koneistuttaa jossain, vai mites sen fiksaa?
Mut sit jos onki sylinterissä naarmuja/mäntävika ni voiko korjauttaa vai onko se sit alakerran meno?ei ny viitsis kaikkia porauttaa ylikokoon ja hommata uusia mäntiä jotka maksaa liikaa...E34 535 twincharged 709hv & 851Nm
Comment
-
-
Hae kirjastosta alfamer korjaus opas jos löytyy ja ota kansi pois niin luulisi vian selviävän. Ei paha homma jos on tilat missä laittaa ja jos kokemusta ei ole kirjasta selviää kaikki tarpeellinen. Miltä auton käyntiääni kuulostaa?chevrolet impala 66 2d ht 383 stroker
ex: bemarit e46 330ci e36 325 91,E30 325 turbo, e30 325e, e30 316, e21 315.
Comment
-
-
Keinuvipu voi myös olla poikki yms,aika hankala sanoa tästä kun ei ole päässyt tutkimaan konetta. Jos alakerta kunnossa niin ei kannata pelkästään yhtä venttiiliä korjaamaan,tekee sitten täydellisen kansiremontin samalla,jos ei muuten niin hommaa toisen kannen jostain.
Ja täydellinen remontti siksi kun tuntuu aina nuo m20 koneet jonkinverran rallattavan..
Comment
-
-
Originally posted by Juzbe View PostKeinuvipu voi myös olla poikki yms,aika hankala sanoa tästä kun ei ole päässyt tutkimaan konetta. Jos alakerta kunnossa niin ei kannata pelkästään yhtä venttiiliä korjaamaan,tekee sitten täydellisen kansiremontin samalla,jos ei muuten niin hommaa toisen kannen jostain.
Ja täydellinen remontti siksi kun tuntuu aina nuo m20 koneet jonkinverran rallattavan..
Seettien koneistukset eivät ole mitään kalliita loppupeleissä, nekin taitaa olla aiheellista yleensä vain pakopuolelle. Venttiilivarren kumit maksaa muutaman euron.
Täydellinen remonttihan ei korjaa noita m20:n tyypillisiä rallatuksia kokonaan, m20 on rikki tai sammuksissa jos kone on hiljainen.
Comment
-
-
Seetit pystyy itsekkin tarkistaan noin niinkun näennäisesti ainakin, ilman mittakelloa.
Omaan kanteen tuli 6 pakopuolen seettiä, en kyllä nyt mitenkään pysty muistamaan tarkkaa hintaa. Mutta muutamia kymppejä maksoi.
Eddittiä:
Mistäs noin halvalla saat plaanauksen ja koeponnistuksen?
Noin halvan hinnan takia voisin itsekkin jo ajella vähän pidemmälle.
Täällä kun maksaa koeponnistus 50-60€ ja 6-kannen plaanaus 75€.Last edited by Micce///M; 08-10-2009, 00:48.
Comment
-
-
Niin kaveri tossa väitti et oli maksanu joku 50€ toi toimenpide jossai päi Poria, tiedäsitten oliko jonku tutun pajalla käynyt.... Nyt tuli sit auto ostettua ja pääs konetta kuuntelemaan, välillä saa pitkän startin vetää ja sit lähtee käymään eikä savuta normaalia enempää tai kuulu mitään ylimäääisiä kolinoita, mut ei käy kyllä kaikilla... oli kuulema bemu oy:ssä käyny ja sanottu et 800 euron remontti jos siellä teettää... tarvii ny eka tutkia et tuleeko virta edes kaikille tulpille....E34 535 twincharged 709hv & 851Nm
Comment
-
-
Avaa nyt ensin venakopan kansi ja katso onko sieltä keinu poikki. Vaihto onnistuu kantta irroittamatta.
Onko kyseessä tämä auto ?
Kulkuvälineet:
Etsintä käynnissä
ex BMW:t
e61 525i, e46 320Ci Cabriolet Msport Facelift, e32 735iA "USA -malli", e34 520 sedan, e34 525 tds touring, e30 325i Cabriolet "Msport1", e30 316,
ex muun merkkiset:
Toyota Avensis, Suzuki Bandit 1200, Toyota Corolla -98, Volkswagen Bora, Toyota Corolla -86, Honda VTR 1000 SP-1, Honda Fireblade 900rr SC28, Suzuki GSX-R 1186cc Turbo, Kawasaki ZX-10, Yamaha FZR 1000, Yamaha TT 350
Comment
-
-
No nyt on konetta alettu tutkimaan, elikkäs 1 pytyssä oli 3 kg puristuksia ku muissa 9,5-10,5, venttiilikopan alta paljastu et 1 pytystä on sekä imu että pako puolen keinu poikki, toisaalta helpotus jos muuta ei olisi hajalla. nyt kuitenki ongelmaksi tuli tankojen irroitus joissa keinuvivut ovat kiinni, vaikka kaikki keinuvivut ovat löysiä ei tanko vaan lähde liikeelle,(pari milliä tuli ku otti tongeilla kiinni ja pyöritteli samalla vetäen, mut tuli pienet jäljet tankoon leuoista et ei hyvä tapa) mites porukka on näitä irrotellut? Tuli kans mieleen et kannattaiskohan kansi vielä avata ku vähän outoa et samasta pytystä molemmat keinut poikki...?
Sama auto kyseessä,E34 535 twincharged 709hv & 851Nm
Comment
-
-
Originally posted by marko84 View PostNo nyt on konetta alettu tutkimaan, elikkäs 1 pytyssä oli 3 kg puristuksia ku muissa 9,5-10,5, venttiilikopan alta paljastu et 1 pytystä on sekä imu että pako puolen keinu poikki, toisaalta helpotus jos muuta ei olisi hajalla. nyt kuitenki ongelmaksi tuli tankojen irroitus joissa keinuvivut ovat kiinni, vaikka kaikki keinuvivut ovat löysiä ei tanko vaan lähde liikeelle,(pari milliä tuli ku otti tongeilla kiinni ja pyöritteli samalla vetäen, mut tuli pienet jäljet tankoon leuoista et ei hyvä tapa) mites porukka on näitä irrotellut? Tuli kans mieleen et kannattaiskohan kansi vielä avata ku vähän outoa et samasta pytystä molemmat keinut poikki...?
Eihän se että kainut on poikki niitä puristuksia kadota. Silloinhan venttiilit on kokoajan kiinni.
Kyllä ne mutkalla on tai sitten puhaltaa alakertaan
.MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment
-
Comment