Omasta E34 tdsa katiskasta hikoilee pari suutinta liitoksistaan. Eli seuraavan kuvan osien 2 ja 6 välistä:
http://www.realoem.com/bmw/showparts...06&hg=13&fg=15
Millanen homma on koittaa tilkitä niitä? Meneekö pelkällä kiristämisellä vai pitääkö avata ja vetää vaikkapa kierrelukitetta väliin? Jos avaa, niin sinkoaako kaikki suuttimen sisuskalut ponnekkaasti silmille? Entä oliskos momenteista tietoa? Suutin vedetään kanteen 70 newtonin voimalla käsittääkseni, mutta mites tuo itse suuttimen osien välinen liitos.
Lopuksi vielä yksi tyhmä kysymys, eli onko manuaain ja automaatin suuttimissa eroja? Ei muuten mutta kun näyttäis löytyvän sekä injection nozzle että at-injection nozzle (osa 5 kuvassa):
http://www.realoem.com/bmw/showparts...79&hg=13&fg=15
Kivaahan se yleisesti ottaen on että vanhat rouvatkin kostuu ihan itsestään, mutta tämä kyseinen tapaus pitäis saada kuivaks
http://www.realoem.com/bmw/showparts...06&hg=13&fg=15
Millanen homma on koittaa tilkitä niitä? Meneekö pelkällä kiristämisellä vai pitääkö avata ja vetää vaikkapa kierrelukitetta väliin? Jos avaa, niin sinkoaako kaikki suuttimen sisuskalut ponnekkaasti silmille? Entä oliskos momenteista tietoa? Suutin vedetään kanteen 70 newtonin voimalla käsittääkseni, mutta mites tuo itse suuttimen osien välinen liitos.
Lopuksi vielä yksi tyhmä kysymys, eli onko manuaain ja automaatin suuttimissa eroja? Ei muuten mutta kun näyttäis löytyvän sekä injection nozzle että at-injection nozzle (osa 5 kuvassa):
http://www.realoem.com/bmw/showparts...79&hg=13&fg=15
Kivaahan se yleisesti ottaen on että vanhat rouvatkin kostuu ihan itsestään, mutta tämä kyseinen tapaus pitäis saada kuivaks
Comment