eli omasta paukahti jakopää, nyt kansi pois ja alakerrasta sen verran kysymyksiä että kuuluukos männissä olla imuvenojen kohdalla, venttiilin muotoinen lovi? eli onkos tehtaalta lähtiessään ollut lovea männässä vai onkos tullut nyt kun hihna meni poikki?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b25 koneesta kysymyksiä!
Collapse
X
-
Originally posted by sakke0207 View Posteli omasta paukahti jakopää, nyt kansi pois ja alakerrasta sen verran kysymyksiä että kuuluukos männissä olla imuvenojen kohdalla, venttiilin muotoinen lovi? eli onkos tehtaalta lähtiessään ollut lovea männässä vai onkos tullut nyt kun hihna meni poikki?E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
-
-
Originally posted by sakke0207 View Posthieno homma eli nyt päästään pelkäl kansi rempal!
mikäs tässä hihnan vaihtoväli?E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Enpä ite ajas 100 000tkm, jossain korjaukskirjassa oli 60tkm/6v.
m20 on kuitenkin niin helppo vaihtaa hihna ettei kannata viimeseen asti vinguttaa.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostEnpä ite ajas 100 000tkm, jossain korjaukskirjassa oli 60tkm/6v.
m20 on kuitenkin niin helppo vaihtaa hihna ettei kannata viimeseen asti vinguttaa.
Itse ostin kaverilta muutama vuosi sitten 320i:n. Ei ollut tietoa milloin hihna ois vaihdettu. Aattelin et kestää se nyt reilun 100 km ajaa paikkakunnalle missä asun, mutta voitte vain arvata kestikö
Tuli sit opittuun kantapään kautta tuo(kin) asiaE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Eikös tuo vähän tietolähteestä riippuen vaihtele tuo vaihtoväli. Jostain oon lukenu et olis 40tkm pienimmillään, yleensä tosin se 5v. tai 60tkm, myös 80tkm ja 100tkm vaihtovälisuosituksia tullut vastaan. Omasta vaihdoin 5v. ja 65tkm rullanneen jakoremmin ja kiristäjän viime talvena, remmillä olis vielä varmaanki ajanu sinne 70-80tkm asti, vaikka olikin pieniä murtumia "hampaiden" välissä, mutta tarvikekiristäjässä/laakerissa oli väljää jonkun verran, voi olla että silläkin olis vielä ajellu, mutta eipähän tuo kova homma oo tuota vaihtaa, ei tarvi ainakaan sitte jännittää sitä kansiremppaa jos menee poikki ennenaikojaan Että eiköhän se kannata siinä 60-70tkm / 5v. välein vaihtaa.Last edited by Make H.; 17-12-2009, 12:20.
Comment
-
-
nyt on kansi vaihdettu, ja auto pelittää muuten hyvin mut, ei tuu lämmintä ilmaa sisälle ollenkaan, lämpö pysyy puolessavälissä, yritetty ilmata, mutta ei tunnu auttavan. voiskos olla että kansi halki? oiskos mennyt jakopään pettäessä halki?
asialla ois kiire pikaiset ohjeet ja neuvot ois tervetulleita!
Comment
-
-
Originally posted by sakke0207 View Postnyt on kansi vaihdettu, ja auto pelittää muuten hyvin mut, ei tuu lämmintä ilmaa sisälle ollenkaan, lämpö pysyy puolessavälissä, yritetty ilmata, mutta ei tunnu auttavan. voiskos olla että kansi halki? oiskos mennyt jakopään pettäessä halki?
asialla ois kiire pikaiset ohjeet ja neuvot ois tervetulleita!Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by sakke0207 View Postnyt on kansi vaihdettu, ja auto pelittää muuten hyvin mut, ei tuu lämmintä ilmaa sisälle ollenkaan, lämpö pysyy puolessavälissä, yritetty ilmata, mutta ei tunnu auttavan. voiskos olla että kansi halki? oiskos mennyt jakopään pettäessä halki?
asialla ois kiire pikaiset ohjeet ja neuvot ois tervetulleita!Originally posted by JJT View PostPerinteisesti kennolle menevät letkut väärinpäin? Kannen takaa tuleva alempaan tumppiin.
Sama tuli mieleen kuin JJT:llä.
Comment
-
Comment