Announcement

Collapse
No announcement yet.

m50b25 b23 kampiakselilla ja vw männillä??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • afafaf
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2004
    • 1144
    • Tornio

    m50b25 b23 kampiakselilla ja vw männillä??

    olis tämmönen yhdistelmä suunnitteilla..iskutilavuutta tulis 2652cm3

    -m50b25 lohko
    -m20b23 kampiakseli (mikäli menee suoraan m50 lohkoon)
    -130mm kanget
    -vw mahle 85,5mm laki 39,6mm

    lähinnä mietityttää tuo m20b23 akselin ja kankien kestävyys turbo käytössä?ja et mistä kansipahvin löytää tohon,käykö s50b30us pahvi?

    ja osaisko joku guru sanoa minkälainen käyttäytymiseltään olis tommonen kone?

    ja mitä mahd.ongelmia tulee,jos tulee?
    Last edited by afafaf; 22-12-2009, 10:56.
  • Soiled
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 3217
    • Mystinen Kuopio

    #2
    Kanget ei ainakaan tule kestämään ja noi kuplan männätkään ei mitkään parhaat ole. Jos sellaista 350hp tehoa tulee riittämään niin sitten ajaa asiansa.
    Vakio m50b25 sopivalla kansipahvilla, hyvällä moottorinohjauksella(suuttimet ym.) ja 1.2bar painetta kattilaan niin liikutaan jo siellä +400hv luokassa, että en alkaisi säveltämään muuta ellei haluta oikeasti tehoa.
    Mystinen.Fi @ FB
    IG @tarmohanninen
    http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
    Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
    Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
    Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.

    Comment

    • afafaf
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2004
      • 1144
      • Tornio

      #3
      ei tämä muuten,mut ylikokomännät on kuiteski hommattava ja alkuperäsetki aika tyyriit..

      Comment

      • jii.veivo
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2005
        • 564
        • Haapavesi

        #4
        Oisko mitään hommata lohko joka ei tarvi porausta ja vakio männät sorvattuina, ei maksa montaa sataa.
        e38 750ial
        Husaberg 650 fs -05
        http://www.btcf.fi/forum/showthread....51#post2483951

        Comment

        • Micce///M
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2008
          • 3552
          • Hämeenlinna

          #5
          Minkälainen budjetti? Mites esim CP männät jenkeistä?:think

          Comment

          • Soiled
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 3217
            • Mystinen Kuopio

            #6
            No ei vakiomäntiä kannata ostaa jos on ylikokoporausta tulossa, ei vaan osaa ajatuksia lukea
            Mutta kuten jo ylhäällä sanottiin niin riippuu budjetista, että mitä kannattaa alkaa tekemään. Vakio motilla kuitenkin voi pelkällä arp+cometic yhdistelmällä vetää sen 450hp ilman vanteen kiristämistä päässä. Että jos pitää saada yli tuon niin sitten männät+kanget vaihtoon ja samalla kannattaa cometicci unohtaa myös.
            CP:tä, ROSSia ja JE:tä saa jenkeistä sopuhintaan mittatilauksena. Mutta jos budjetti ei ole luokkaa 1,5t€ alkakertaan niin kannattaa unohtaa ja ostaa foorumilta toinen lohko muutamalla satasella. Multakin saattas yksi non vanos alakerta löytyä täydellisenä.

            Niin ja niitä vakiomäntiä ei sitten mennä sorvaamaan.
            Mystinen.Fi @ FB
            IG @tarmohanninen
            http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
            Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
            Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
            Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.

            Comment

            • afafaf
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2004
              • 1144
              • Tornio

              #7
              juu eihän niitä m50 vakio mäntiä kestä sorvailla,tuon 3mm mls+arp yhdistelmän tiesinki..mut aattelin nuista jouto osista kasata jotain...

              kyllähän se tietenki järkevin ois unohtaa nuo kuppelon männät..


              oli tosiaan 3-pytyssä syöpymä kannen halkeamisen seurauksena..

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎