Moro vaan kaikille ja hauska tutustua!
ensinmäinen postini tänne..
Nyt tarvittaisiin viisaampien apua, nimittäin autossani on ollut jo jonkun aikaa sellanen ongelma, että se ei óta kunnolla kierroksia. Rajoitin? ottaa välillä liian alhaalta ja tuntuu siltä kuin kone kävisi kolmella pytyllä.
Eli jos esim. ajan viitosella 120km/h ja pudotan siitä neloselle, niin putken päästä kuuluu vain pauketta ja kone alkaa "röpöttää". Vapaalla tuota ongelmaa ei niin helposti huomaa, mutta jos vedättää rajoittimeen asti putken päästä leimahtaa lieskoja ja tuntuu kuin rajoitin jäisi liian pitkäksi aikaa päälle. Olen katsonut tulpat, jakajan kannen ja vaihtanut sytkäpiuhat (impulssianturin johto vaihtamatta). Mitä seuraavaksi?
no, toivottavasti tuosta sai jotain selvää.. Ja kiitokset etukäteen vastauksista. Hyvin kiitollinen olen sille joka osaa selvittää tuon helvetillisperkeleellisen vian
ensinmäinen postini tänne..

Nyt tarvittaisiin viisaampien apua, nimittäin autossani on ollut jo jonkun aikaa sellanen ongelma, että se ei óta kunnolla kierroksia. Rajoitin? ottaa välillä liian alhaalta ja tuntuu siltä kuin kone kävisi kolmella pytyllä.
Eli jos esim. ajan viitosella 120km/h ja pudotan siitä neloselle, niin putken päästä kuuluu vain pauketta ja kone alkaa "röpöttää". Vapaalla tuota ongelmaa ei niin helposti huomaa, mutta jos vedättää rajoittimeen asti putken päästä leimahtaa lieskoja ja tuntuu kuin rajoitin jäisi liian pitkäksi aikaa päälle. Olen katsonut tulpat, jakajan kannen ja vaihtanut sytkäpiuhat (impulssianturin johto vaihtamatta). Mitä seuraavaksi?
no, toivottavasti tuosta sai jotain selvää.. Ja kiitokset etukäteen vastauksista. Hyvin kiitollinen olen sille joka osaa selvittää tuon helvetillisperkeleellisen vian

Comment