Onko tuohon öljypohjaan saatavilla tiivistettä vai oletteko laittaneet sen jollain tiivisteliimalla? Millä?
Öljypohja....
Collapse
X
-
Mulla ei ainakaan konetta nostamatta ois onnistunut mitenkään.Originally posted by tonnikalaItse irrotin M20 koneen öljypohjan nostamatta konetta senttiäkään. Kone siis autossa paikoillaan. Tiivisteen saa muistaakseni jopa erikseen.Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
Comment
-
Kone paikallaan onnistuu, pitää vain löystää/siirtää hieman hammastankoa.. ja ö-pumppu pitää irrroittaa sieltä välistä joka siihen aukeaa,kun avaa ne ö-pohjan pultit, samoin kuin paineenrajoitinventtiili, mutta konetta ei todellakaan ole pakko nostaa..
Comment
-
No ite olemma laittaneet ihan tiivisteen..joskus kun on vanha tiiviste läntätty ni on pistetty silikoonia mukkaan mutta tuppaa alkaa vuotamaan jostaki raosta nuo viritelmät.Originally posted by ropoNiin tietoa?-Official member of BTCF-Sauna Team-
Comment
-
Ihan mistä tahansa autotarvikeliikkeestä löytää. Jos ei ole hyllyssä, niin aja seuraavaan liikkeeseen tai pyydä myyjää tilaamaan semmonen.Originally posted by ropoMinkä hintainen mahtaa tiiviste olla? Ja mistä täältä kuopion alueelta vois löytää?
Maksaa 10-15euroa..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Kyselen tyhmiä
olikohan 7.90€ öljypohjan tiiviste ja hain paikallisesta varaosaliikkeestä. Mutta toinen kysymys olis kans, saako tuon öljypumpu ja paineensäätöventtiili tungettua takas tuonne jostai raosta jos öljypohja on jo osittain paikallaa, ei mahdu jos osat on kiinni jo? Ei olis jotenki mielenkiintoa ruveta koko piru etuakselistoa purkamaa/nostamaa konetta. Ja hammastanko on ronkissa että se ei ole tiellä ainakaan. :PBaijerilainen mutteriwiritelmä
Team GOATSE
Comment
-
kuopion alueella ostin ite kuopion akku ja autotarvikkeesta maksoin 7.2e muistaakseni. Muita on varaosamaailma ja savon dieselE34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
Tarkoittaako tämä, että pultteja on jo kiinni? Silloin ei todellakaan saa.. tiukkaa tekee jos on edes hollillaan, ilman pultteja se öljypohja... Eli ensin osat vaikka ö-pohjan sisään, ja sit hiuka hollilleen, ja sit paineenrajoitin paikalleen ja sen jälkee ö-pumppu... se akseli saattaa olla hiuka hankala sokkona hakea paikoilleen.. Niin ja Espoon Motonet myy tiivistettä hintaan 6€Originally posted by naapakkaolikohan 7.90€ öljypohjan tiiviste ja hain paikallisesta varaosaliikkeestä. Mutta toinen kysymys olis kans, saako tuon öljypumpu ja paineensäätöventtiili tungettua takas tuonne jostai raosta jos öljypohja on jo osittain paikallaa, ei mahdu jos osat on kiinni jo? Ei olis jotenki mielenkiintoa ruveta koko piru etuakselistoa purkamaa/nostamaa konetta. Ja hammastanko on ronkissa että se ei ole tiellä ainakaan. :P
Comment
-
hammastangosta
Niin tässä pitäis itekkin vaihtaa öp ja kattelin sitä tuossa hieman jo. Eli hammastanko lähti irti etupalkista kahella mutulla mutta ei sitä saa vedettyä pois mitenkään? Avasin myös rattiakselin ekan rättinivelen. Milten vaikeita nuo paineenrajoitin ja ö-pumppu on irrottaa? En niin hirveesti jääny kattelemaa ku meni hermot.Nyk. E34 525iaJack once shot himeself 10 times, just to prove 50 cent is a bitch. He proceeded to wrestle and aligator while talking to Chloe about schematics.
Ex. E30 320tic
Comment
-
Hammastanko lähtee irti kun otat vasaran ja lainaat naapurilta toisen. Sitten laitat sisäpuolelle toisen kiinni siihe etuakselin pultinreiän tienoille, pidät siinä ja toisella lyöt. Voi olla et 10 min joudut hakkaamaa sitä kunnes hammastanko tippuu sieltä koloistaan alas (ÄLÄ LYÖ PULTTIAOriginally posted by maboNiin tässä pitäis itekkin vaihtaa öp ja kattelin sitä tuossa hieman jo. Eli hammastanko lähti irti etupalkista kahella mutulla mutta ei sitä saa vedettyä pois mitenkään? Avasin myös rattiakselin ekan rättinivelen. Milten vaikeita nuo paineenrajoitin ja ö-pumppu on irrottaa? En niin hirveesti jääny kattelemaa ku meni hermot.
). Ja se on kaiken hauskan lisäks rattiakselissa kiinni, jarrutehostimen alla 1 pultti ja mutteri (13mm tais olla). Se auki viel ni koko homma pitäs tippua käsiin.
Ja ö-pumppu 3 kpl 13mm pulteilla kiinni lohkossa, yleensä löysästikin koska oliko 15nm max kiristys tuohon, paineenrajotin kierteillä. Ite totesin helpoimmaks poisottaessa akkuporakoneella avata ne "muutama" eli 12 kpl tms 10mm pultteja. Ja pari on siinä etuakselin allakin vielä. Ja lisäystä tuohon, takana on 3 kpl 6-kulmapultteja ja 4 kpl 13mm pultteja sellasta koteloa pitämässä paikallaan. Sekin tarvii ottaa pois jotta saa öljypohjan irti ja uuden paikalleen.
Siinäpä se sitten pääpiirteittäin, varaa kunnolla asennusjuomaa suosiolla. Ja elä polta hermojas sen hammastangon kanssa, se on vittumainen homma
Baijerilainen mutteriwiritelmä
Team GOATSE
Comment
-
No nyt sitten iski taas suuri vitutus... Mites se alumiininen "takakansi" lähtee irti? Alfamer sanoo et ota 4 pulttia pois ja se on siinä... EIKÄ MUUTEN LÄHE!
Mikä siin on? Ei liiku sitten mihinkään... Onko vaiheloota siinä kiinni jotenki viel?
Nyk. E34 525iaJack once shot himeself 10 times, just to prove 50 cent is a bitch. He proceeded to wrestle and aligator while talking to Chloe about schematics.
Ex. E30 320tic
Comment
Comment