N54 downpipet & päästöt
Collapse
X
-
Mulla katitonta koko pätkä. Ns. Sellanen katsastusputken pitäis tehdä. Pitäisi tietää että riittääkö tuollainen bilteman race katalysaattori etukattien jälkeen päästöistä läpi....?
-
Mikähän nuissa oikeen vaihtelee? Itellä menee 230+ tkm ajettu hienosti läpi ihan omilla "toisiokateilla".Originally posted by Ramsey View PostItsellä myös active autowerke dp eikä läpi. auttaako jos kyhää sinne jonkun biltema race katin välille ??
Edit: Nyt kun tarkemmin silmäili, niin onko siellä enää yhtään orkkis kattia mukana?
Leave a comment:
-
Itsellä myös active autowerke dp eikä läpi. auttaako jos kyhää sinne jonkun biltema race katin välille ??
Leave a comment:
-
Päivää,
EI ainakaan itellä mennyt läpi active autowerken käyrillä
D
Sattuneesta syystä, pitää jotenkin nyt saada päästölappu.. ei olis vinkkejä?
Itellä siis paikalla kaikki nämä:http://store.activeautowerke.com/e9x...aust-c240.aspx
Leave a comment:
-
Mulla downpipet e93 335:ssä ja olin huolissani tuosta katsastuksen läpäisemisestä. Moottorivikavalo siinä paloi aiemmin aina mutta kun päivitin JB3:n JB4:ksi niin sieltä sai asetuksista tuon moottorivian valon pois.
Nyt kävin autoon ottamassa päästömittauksen korjaamolla ja takaluukussa oli katit mukana josko ei olisi mennyt läpi. Paperit sieltä kuitenkin tuli ja joten katit jäi takaluukkuun!
Eiköhän se näillä sitten mene katsastuksestakin! Ensi viikolla sen näkee...
Leave a comment:
-
Takimmaiset katit poistettu ja edessä vakio dp katteineen, ei ongelmia päästöissä.
Leave a comment:
-
Kuulin hieman sivusta, että koneessa todennäköisesti sanomista jos HC tyhjäkäynnillä noin suuri arvo.Originally posted by asev View PostEi mee läpi katittomilla downpipeillä, HC tyhjäkäynnillä lähes 200.
Näin ainakin mulla.
http://www.e90post.com/forums/showpo...07&postcount=6
jos ruottissa about samat päästönormit kuin suomessa niin menee ainakin joillain 335i malleilla läpi suomessakin
"I run AR dps catlees with stock secondary with no issues for 2 years tuned.
just get the dps and a tune like cobb or jb4.
With that setup i passed emissions in italy . I than put 100 cell race cats in the secondary and pass emissions in sweden . Both with sniffer."
Leave a comment:
-
En päässyt ikinä itse kokeilemaan omassa mutta kaverilla meni heittämällä läpi, 335 ja jb4
Leave a comment:
-
Se mitä olen kuullut, suoraan parilta eurooppalaiselta,niin pitäisi mennä läpi KUNHAN lämmittää mahdollisimman lämpöiseksi takimmaiset katit.Originally posted by Slicer View PostOnko vielä kellään kokemusta meneekö 335i katsastuksessa päästöistä läpi catittomalla downpipellä?
JB4 ja DP olisi kesäksi suunnitteilla.
varmaan kaiken A ja O tuossa saada "hehkumaan" nuo takimmaiset
Leave a comment:
-
Onko vielä kellään kokemusta meneekö 335i katsastuksessa päästöistä läpi catittomalla downpipellä?
JB4 ja DP olisi kesäksi suunnitteilla.
Leave a comment:
-
Originally posted by harossi View PostOlisiko tuoreita suosituksia mistä ostaa downpipet?
Mites se o2 vikavalon ohittaminen onnistuu jos katit jätetään pois downpipestä?
Ite tilasin aktvie autowreken katittomat tuossa syksyllä jenkeistä se oli muistaakseni täältä http://www.vividracing.com/catalog/index.php
olen ollut enemmän kuin iloinen. ja ne äänet vielä. toki mulla on bmw performance putkisto lisäksi siinä mutta kyllä ne kivasti tuo lisä-ääntä. No samasta paikasta saa sellaisen johtosarjan joka poistaa sen vikakoodin siitä mittaristosta, tulee oikein dvd:llä ohjeet kuvineen miten se tehdään. maksoi muistaakseen 80 $ ite en ole vieläkään saanu tosin sitä paikalleen kun on laiskottanut sen verran.
Leave a comment:
-
Olisiko tuoreita suosituksia mistä ostaa downpipet?
Mites se o2 vikavalon ohittaminen onnistuu jos katit jätetään pois downpipestä?
Leave a comment:
-
Nyt on "home made" 3" downpipet ja O2simu paikallaan. Voi puhtaasti suositella, herääminen tapahtuu nyt ~500rpm alempaa ja ykkösen voi jättää suosiolla kiihdyttelyistä pois, kakkosella auto ampaisee ihan eri tavalla
3 viikon päästä on dyno, niin laitellaan sitten tuloksia mitä sieltä tulee.
Samalla tuli laitettua vähän kovempi softa JB3:sta ja poistettua cdv, vielä kun lukon saisi :think
Leave a comment:
Leave a comment: