N54 downpipet & päästöt
Collapse
X
-
No nehän ei maksaisi juuri mitään, voisi ihan kokeilemisen ilosta testataOriginally posted by Mikaatm View Posthttp://www.vkmotorwerks.com/Products.html
Kannattaako tohon hintaan alkaa itse valmistaa. Itsellä odottaa tuollaiset asentamista.
Leave a comment:
-
Itsellä paikoillaan AR Design:n Catittomat DP:t.Viime viikolla sain ne paikoilleen ja dynossa tulos 324hp/439Nm.Autoa ei tosin dynotetty kyseisellä penkillä,ennen/jälkeen asennuksen.Referenssinä on vain viime vuonna tehty dyno,jossa auto ajettiin ylivaihteella(5.vaihde)tuloksena 294 hp/400Nm
Leave a comment:
-
Tälläisestä sähköpostista kirjoitteli mulle.Originally posted by rakentamo View PostVoi ne maksaakin Paypalin kautta, mutta rahat palautuu muutaman päivän kuluttua automaattisesti eikä s-postikaan ole käytössä.
[email protected]
Kokeile toimiiko tuo?
Leave a comment:
-
Voi ne maksaakin Paypalin kautta, mutta rahat palautuu muutaman päivän kuluttua automaattisesti eikä s-postikaan ole käytössä.Originally posted by Mikaatm View PostKyllä mä ainakin nyt pääsin tilaamaan kun kokeilin, pitäs alkaa syöttää vaan kortin numeroa???
Kyllä ne mulla jossain vaiheessa alle menee
Leave a comment:
-
Kyllä mä ainakin nyt pääsin tilaamaan kun kokeilin, pitäs alkaa syöttää vaan kortin numeroa???Originally posted by rakentamo View Post"Limited time" on mennyt näköjään umpeen kun tilaaminen ei enää onnistu. Mistä muualta noi nyt löytäs yhtä edullisesti?
Ps. Mika, myy noi sun pipet mulle, kun sulla on vielä takuu autossa et voi niitä asentaa
Kyllä ne mulla jossain vaiheessa alle menee
Leave a comment:
-
"Limited time" on mennyt näköjään umpeen kun tilaaminen ei enää onnistu. Mistä muualta noi nyt löytäs yhtä edullisesti?Originally posted by Mikaatm View Posthttp://www.vkmotorwerks.com/Products.html
Kannattaako tohon hintaan alkaa itse valmistaa. Itsellä odottaa tuollaiset asentamista.
Ps. Mika, myy noi sun pipet mulle, kun sulla on vielä takuu autossa et voi niitä asentaa
Leave a comment:
-
Originally posted by jyrbba69 View PostOnko kukaan jättänyt varastoon vanhoja downpipejä jos on vaihtanut? Haluisin vuokrata niitä hetkeksi, tietenkin korvausta vastaan. Tarkoitus olisi kokeilla valmistaa omat downpipet, ainakin kokeilun vuoksi.
Leave a comment:
-
Onko kukaan jättänyt varastoon vanhoja downpipejä jos on vaihtanut? Haluisin vuokrata niitä hetkeksi, tietenkin korvausta vastaan. Tarkoitus olisi kokeilla valmistaa omat downpipet, ainakin kokeilun vuoksi.
Leave a comment:
-
Originally posted by Cell View PostOnko valmissofta jossa pitäisi olla 1bar?
Mistä kohtaa paine mitattu?
Missä tehomittaus suoritettu?
Ei ole valmissoftaa, vaan alpinan omatekemä custom softa. Eli 1,2 vaihteella ahtaa noin 0,5 ja siitä suuremmilla vaihteilla 0,6-0,7
Letku on vedetty t-liittimellä bov:eista tulipellin läpi ohjaamoon, noin puolisen metriä letkua. Nippusiteillä varmistettu kiinnitys.
En muista tehonmittauspaikan nimeä, mutta tehot on kyllä tallella!
Leave a comment:
-
Onko valmissofta jossa pitäisi olla 1bar?
Mistä kohtaa paine mitattu?
Missä tehomittaus suoritettu?
Leave a comment:
-
Pistetääs nyt vaikka tänne yks mieltä askarruttava juttu.
Eli mistä saan tarkan ja luotettavan ahtopainelukeman mitattua, kun toi oma ahtopainemittari taitaa näyttää vähän alakanttiin, mittari on kyllä uusi ja mitään mutkia ei letkussa pitäisi olla?
Eli nyt mulla pitäisi olla noin 1,0 bar:in paineet tossa softassa, mutta nyt ahtaa vain 0,6 ja käy välillä 0,7 paremmalla puolella. Tehoa silti löytyy aivan oikeat lukemat ja penkitetty on 400hp lukemia. Tiputtaako toi uusi putkisto sitten paineita kun on katit poissa ja vähän hengittävämpää mallia vai mikäs on?
Vai onko tosiaan mulla vielä alhaset ahdot ja auto kulkee silti kuin taskuraketti
Leave a comment:
-
Paha vikavalo sulla
Täältä taas löytyy activen ic, rr:n ram-air scoopit ja kn paneelifiltteri, rr:n katittomat dp:t, rr:n katiton 3" loppuputki ja softa
Saas nähä millaset partyt saadaa miitissä aikaseks
Leave a comment:
-
. Itsellä active autowerkin IC, DP:t odottaa asennusta, softa tulossa kun takuu umpeutuu
...Noihin DCI:hin en oo lähtenyt...Katotaan nyt ensiks mitä noilla irtoo
. 20" pallot vaihtuu kevyimpiin. Kesämiittejä odotellessa 
Originally posted by viri View PostLista on aika pitkä mut jotenki näin...Procede V4, AR DP & OC, Helix IC, DCI, Stett CP & Tial BOV, Quaife, McKinney OCC... jatkuu mut tossa tärkeimmät.
Ainoa "vikavalo" liittyy luistonestoon
Leave a comment:
-
Lista on aika pitkä mut jotenki näin...Procede V4, AR DP & OC, Helix IC, DCI, Stett CP & Tial BOV, Quaife, McKinney OCC... jatkuu mut tossa tärkeimmät.
Ainoa "vikavalo" liittyy luistonestoon
Leave a comment:
Leave a comment: