N54 downpipet & päästöt

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• RiiQuu
    replied
    VK:t taitaa toistaiseksi olla "out of stock" valmistajalla..

Leave a comment:

• jyrbba69
    replied
    Originally posted by Mikaatm View Post
    http://www.vkmotorwerks.com/Products.html

Kannattaako tohon hintaan alkaa itse valmistaa. Itsellä odottaa tuollaiset asentamista.
    No nehän ei maksaisi juuri mitään, voisi ihan kokeilemisen ilosta testata

Leave a comment:

• b mutteri kasa
    replied
    Itsellä paikoillaan AR Design:n Catittomat DP:t.Viime viikolla sain ne paikoilleen ja dynossa tulos 324hp/439Nm.Autoa ei tosin dynotetty kyseisellä penkillä,ennen/jälkeen asennuksen.Referenssinä on vain viime vuonna tehty dyno,jossa auto ajettiin ylivaihteella(5.vaihde)tuloksena 294 hp/400Nm

Leave a comment:

• Mikaatm
    replied
    Originally posted by rakentamo View Post
    Voi ne maksaakin Paypalin kautta, mutta rahat palautuu muutaman päivän kuluttua automaattisesti eikä s-postikaan ole käytössä.
    Tälläisestä sähköpostista kirjoitteli mulle.

[email protected]

Kokeile toimiiko tuo?

Leave a comment:

• rakentamo
    replied
    Kyllä mä ainakin nyt pääsin tilaamaan kun kokeilin, pitäs alkaa syöttää vaan kortin numeroa???

Kyllä ne mulla jossain vaiheessa alle menee
    Voi ne maksaakin Paypalin kautta, mutta rahat palautuu muutaman päivän kuluttua automaattisesti eikä s-postikaan ole käytössä.

Leave a comment:

• Mikaatm
    replied
    Originally posted by rakentamo View Post
    "Limited time" on mennyt näköjään umpeen kun tilaaminen ei enää onnistu. Mistä muualta noi nyt löytäs yhtä edullisesti?
    Ps. Mika, myy noi sun pipet mulle, kun sulla on vielä takuu autossa et voi niitä asentaa
    Kyllä mä ainakin nyt pääsin tilaamaan kun kokeilin, pitäs alkaa syöttää vaan kortin numeroa???

Kyllä ne mulla jossain vaiheessa alle menee

Leave a comment:

• rakentamo
    replied
    http://www.vkmotorwerks.com/Products.html

Kannattaako tohon hintaan alkaa itse valmistaa. Itsellä odottaa tuollaiset asentamista.
    "Limited time" on mennyt näköjään umpeen kun tilaaminen ei enää onnistu. Mistä muualta noi nyt löytäs yhtä edullisesti?
    Ps. Mika, myy noi sun pipet mulle, kun sulla on vielä takuu autossa et voi niitä asentaa

Leave a comment:

• Mikaatm
    replied
    Originally posted by jyrbba69 View Post
    Onko kukaan jättänyt varastoon vanhoja downpipejä jos on vaihtanut? Haluisin vuokrata niitä hetkeksi, tietenkin korvausta vastaan. Tarkoitus olisi kokeilla valmistaa omat downpipet, ainakin kokeilun vuoksi.

Leave a comment:

• jyrbba69
    replied
    Onko kukaan jättänyt varastoon vanhoja downpipejä jos on vaihtanut? Haluisin vuokrata niitä hetkeksi, tietenkin korvausta vastaan. Tarkoitus olisi kokeilla valmistaa omat downpipet, ainakin kokeilun vuoksi.

Leave a comment:

• KON4
    replied
    Originally posted by Cell View Post
    Onko valmissofta jossa pitäisi olla 1bar?

Mistä kohtaa paine mitattu?

Missä tehomittaus suoritettu?

Ei ole valmissoftaa, vaan alpinan omatekemä custom softa. Eli 1,2 vaihteella ahtaa noin 0,5 ja siitä suuremmilla vaihteilla 0,6-0,7

Letku on vedetty t-liittimellä bov:eista tulipellin läpi ohjaamoon, noin puolisen metriä letkua. Nippusiteillä varmistettu kiinnitys.

En muista tehonmittauspaikan nimeä, mutta tehot on kyllä tallella!

Leave a comment:

• Cell
    replied
    Onko valmissofta jossa pitäisi olla 1bar?

Mistä kohtaa paine mitattu?

Missä tehomittaus suoritettu?

Leave a comment:

• KON4
    replied
    Pistetääs nyt vaikka tänne yks mieltä askarruttava juttu.

Eli mistä saan tarkan ja luotettavan ahtopainelukeman mitattua, kun toi oma ahtopainemittari taitaa näyttää vähän alakanttiin, mittari on kyllä uusi ja mitään mutkia ei letkussa pitäisi olla?

Eli nyt mulla pitäisi olla noin 1,0 bar:in paineet tossa softassa, mutta nyt ahtaa vain 0,6 ja käy välillä 0,7 paremmalla puolella. Tehoa silti löytyy aivan oikeat lukemat ja penkitetty on 400hp lukemia. Tiputtaako toi uusi putkisto sitten paineita kun on katit poissa ja vähän hengittävämpää mallia vai mikäs on?

Vai onko tosiaan mulla vielä alhaset ahdot ja auto kulkee silti kuin taskuraketti

Leave a comment:

• KON4
    replied
    Paha vikavalo sulla

Täältä taas löytyy activen ic, rr:n ram-air scoopit ja kn paneelifiltteri, rr:n katittomat dp:t, rr:n katiton 3" loppuputki ja softa Saas nähä millaset partyt saadaa miitissä aikaseks

Leave a comment:

• kaba
    replied
    . Itsellä active autowerkin IC, DP:t odottaa asennusta, softa tulossa kun takuu umpeutuu ...Noihin DCI:hin en oo lähtenyt...Katotaan nyt ensiks mitä noilla irtoo . 20" pallot vaihtuu kevyimpiin. Kesämiittejä odotellessa

Originally posted by viri View Post
    Lista on aika pitkä mut jotenki näin...Procede V4, AR DP & OC, Helix IC, DCI, Stett CP & Tial BOV, Quaife, McKinney OCC... jatkuu mut tossa tärkeimmät.

Ainoa "vikavalo" liittyy luistonestoon

Leave a comment:

• viri
    replied
    Lista on aika pitkä mut jotenki näin...Procede V4, AR DP & OC, Helix IC, DCI, Stett CP & Tial BOV, Quaife, McKinney OCC... jatkuu mut tossa tärkeimmät.

Ainoa "vikavalo" liittyy luistonestoon

Leave a comment:

Working...