Announcement

Collapse
No announcement yet.

v12 (m70) ja siihen r6 (m50) ruisku?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • repsa
    Bimmer Enthusiast
    • May 2006
    • 1367
    • Lempäälä

    #16
    eikös molemmissa ole kuormitussignaali suoraan suuttimen pwm.
    dutystähän se automaatti sitä päättelee kuinka kovvoo hurua sitä ajellaan.

    eml:stä näytti tulevan vain noi pari signaalia mitkä liittyy kaasun asentoon. ei paha.

    täytyy kuutioida, edelleen otetaan ehdotuksia vastaan toimivasta paketista.
    5c jetta 1.2TSI 140/220
    530e m-sport alpinweiss3 vakio
    a4 cabi 220/300
    vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

    Comment

    • jannmann
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 5856
      • Joccis City

      #17
      Eiköhän Motec M800 selviäisi tosta tomaatistakin :think
      Aprilia RSV4

      Comment

      • Juhis
        BTCF Honorary Member
        • Jul 2002
        • 19175
        • -

        #18
        Eikö olisi kohta halvempi ja helpompi vaikka ostaa siihen M70 V12 moottoriin kaikki uudet alkuperäiset ruiskun osat? Mikä siinä on niin pahasti vikana normaalikäyttöä ajatellen, jos vaihtaa kaikki kuluvat osat uusiin?
        All good things come to those who wait.

        Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

        Sound Factory Bar & Nightclub

        Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

        Comment

        • repsa
          Bimmer Enthusiast
          • May 2006
          • 1367
          • Lempäälä

          #19
          täytyy kattoa motekin hintaa ja noita optioita tässä kun kerkeää.
          käyttäjäkokemukset varmaan löytyy (jos on löytyäkseen) googlella.

          juhis, tuo olisi varmaankin orkkisekulla ja romuilla ihan toimiva peli, kertakun kaikki on toimivasta autosta irroitettu. mutta kun niitä ei käytetä, niin ei käytetä.
          5c jetta 1.2TSI 140/220
          530e m-sport alpinweiss3 vakio
          a4 cabi 220/300
          vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

          Comment

          • WSE1
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 3242
            • Suomusjärvi

            #20
            Mikähän lienee pointti moiseen modaukseen? Jos kyse on esimerkiksi ajonestosta se toki on suhteellisen helposti disabloitavissa mistä tahansa setupista.

            Comment

            • repsa
              Bimmer Enthusiast
              • May 2006
              • 1367
              • Lempäälä

              #21
              jos homma tulee pidemmälle menemään, niin uskoisin että osaatte yhdistää kysymyksen kohteen harrastuksen kohteeseen. tarpeeks epäselvää ?

              ajonesto, onks muka e32:ssa semmoneki jo ?. ei ole semmoinen probleema.
              5c jetta 1.2TSI 140/220
              530e m-sport alpinweiss3 vakio
              a4 cabi 220/300
              vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎