M50 moottorin johtosarjan kytkentä moottoriin - toimii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • julli75
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2008
    • 302
    • lpr

    #16
    Originally posted by bmwcruiser View Post
    Julli75:n ystävällisellä avustuksella näiden linkkien kautta löytyi tietoa joilla melkein kaikki liittimet löytäneet paikkansa.





    Ohjeista poiketen meikäläisen johtosarjassa kampiakselin asentotunnistimella ja nokka-akselin asentotunnistimella on samanväriset piuhat. Eli alkuperäinen ongelma on sinänsä tallella.

    Toisen kaapelin liittimen suojan sisäpuolella on kuitenkin vihreä merkki ja toisessa kaapelissa punainen merkki. Jos jollain (Tonton?) on nyt se imusarja pois paikaltaan niin vois vaikka vilkasta löytyykö vastaavanlaisia merkkejä omista liittimistä ja kertoa kumpi tulee kumpaan.

    Ohessa kuva.
    tossa on pari linkkiä vielä lisää joissa on säkökaavioita.



    Comment

    • Tonton
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2006
      • 9101
      • Raisio

      #17
      vanoksellisessa on vihreä kampuralle
      mutta varmistakaa vielä koska muistaisin lukeneeni jostain että vanoksettomassa kuuluu mennä toisinpäin, varma en kuitenkaan ole
      sigpic
      M-B Vito -22
      Transit Custom -18
      Yamaha vx ho cruiser -22
      Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
      [email protected]

      Comment

      • Cell
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7037
        • Uusikaupunki

        #18
        Vanoksettomassa ei onneksi boksi hajoa vaikka menis väärinpäinkin, kun molemmat on vr-antureita.
        325i -08
        i3 REx -17
        M5 -98 Imolarot
        535i -90 N/A project (maatumassa)

        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

        Comment

        • bmwcruiser
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2004
          • 412
          • Lappeenranta

          #19
          Kiitos vastauksista. Hyvä että selvis

          Ei sitten muuta kun kokeilemaan. Enköhän sen boksin saa jotenkin hajalle kuitenkin kun ekat savut otetaan konerempan / swapin jäliltä.
          E30

          Comment

          • bmwcruiser
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2004
            • 412
            • Lappeenranta

            #20
            Noniih, starttailtu on ja kipinä sekä bensa hukassa.

            Alla olevassa kuvassa on diagnostiikkapistokkeen (2) vieressä kulkevat kaksi kaapelia, kummatkin väriltään mustia. Toinen kuitenkin taitaa mennä akun plussaan ja toinen miinukseen, vai olenko väärässä? Mittailin että toinen piuha menee bensapumpun releelle, joten tämä voisi olla plussa?

            En kehdannut käydä arvailemaan ettei satu mitään ylläreitä. Voiskos joku valaista asiaa?


            EDIT: kukaan ei vastannu ni kokeiltiin ja ongelma ratkes -> pata käynnistyi
            Attached Files
            Last edited by bmwcruiser; 10-04-2010, 19:52. Reason: päivitystä
            E30

            Comment

            Working...
            X