Ohjeista poiketen meikäläisen johtosarjassa kampiakselin asentotunnistimella ja nokka-akselin asentotunnistimella on samanväriset piuhat. Eli alkuperäinen ongelma on sinänsä tallella.
Toisen kaapelin liittimen suojan sisäpuolella on kuitenkin vihreä merkki ja toisessa kaapelissa punainen merkki. Jos jollain (Tonton?) on nyt se imusarja pois paikaltaan niin vois vaikka vilkasta löytyykö vastaavanlaisia merkkejä omista liittimistä ja kertoa kumpi tulee kumpaan.
Ohessa kuva.
tossa on pari linkkiä vielä lisää joissa on säkökaavioita.
vanoksellisessa on vihreä kampuralle
mutta varmistakaa vielä koska muistaisin lukeneeni jostain että vanoksettomassa kuuluu mennä toisinpäin, varma en kuitenkaan ole
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Noniih, starttailtu on ja kipinä sekä bensa hukassa.
Alla olevassa kuvassa on diagnostiikkapistokkeen (2) vieressä kulkevat kaksi kaapelia, kummatkin väriltään mustia. Toinen kuitenkin taitaa mennä akun plussaan ja toinen miinukseen, vai olenko väärässä? Mittailin että toinen piuha menee bensapumpun releelle, joten tämä voisi olla plussa?
En kehdannut käydä arvailemaan ettei satu mitään ylläreitä. Voiskos joku valaista asiaa?
EDIT: kukaan ei vastannu ni kokeiltiin ja ongelma ratkes -> pata käynnistyi
Attached Files
Last edited by bmwcruiser; 10-04-2010, 19:52.
Reason: päivitystä
Comment