Ja eikös bemareiden pakoputketkin ole yleensä sellaisia että ilmeisesti keräävät paljon tota kondenssivettä? Ainakin jostakin olen kuullut, että yleistä bemareissa tuo höyryäminen. Myös omissa bemmeissä ilmennyt samanlaista.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kansivikako?
Collapse
X
-
Originally posted by Dew View PostJa eikös bemareiden pakoputketkin ole yleensä sellaisia että ilmeisesti keräävät paljon tota kondenssivettä? Ainakin jostakin olen kuullut, että yleistä bemareissa tuo höyryäminen. Myös omissa bemmeissä ilmennyt samanlaista.
Lyhyttä ajoa oli silläkin kotterolla pelkästään, ja savusi aina niin perhanasti, tosin tuo savuaminen yleensäkkin jostain päästä taitaa olla Voortille ominaistaSähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by jiipee1983 View Postauto savuttaa ihan saakelisti alla linkki josta voi katsoa.
Kun lähtee ajeleen, niin koko kaupunki on ton savun peitossa..mikä vika??
http://www.youtube.com/watch?v=NAp-KyFxqng
Comment
-
-
Originally posted by -komprex- View PostItellä oli kans joskus aikoinaan E30 sama ongelma Kylmänä päivänä varsinkin tuli aina käynnistäessä kunnon batman savuverho. Ihan tolkuton määrä sitä höyryä työnti putkesta.
Comment
-
-
Varsinkin E36:ssa tämä on ongelma. Vettä kerääntyy takapönttöön litra kaupalla lyhyessä pätkäajossa. Aiheuttaa myös ns. "thermo shock" ilmiötä M50 moottoristen E36:n lambda-antureille. Itse "korjasin" ongelman joskus vanhaan 320i:in poraamalla takapöntön takareunaan (pöntön alin kohta) pienen reiän, vettä tuli pöntöstä n. 3-4 litraa. Kun vesi oli poistunut ruuvasin reikään tulpaksi ruuvin. Säännöllisin väliajoin poistin kondenssiveden pöntöstä poistamalla ruuvin. Helppoa ja halpaa....
EDIT: ja kyseessä oli siis kondenssivesi, kansivikaisiin paskoihin tämä ei auta....Last edited by antti79; 06-11-2010, 22:12.
Comment
-
-
Originally posted by henkka330d View Postloppuko se höyryäminen sit iha itestää ajan kans? vai löytykö joku vika kenties? ilmeinkö autossa mitään merkittävää tuolloin?I. BMW E30 320i
II. Lada 2107 1700i
III.BMW E36 325i
IV. BMW E34 524TD
-Deus Ex Machina-
Comment
-
Comment