Elikkäs mitenkä vanos vaikuttaa m50b25:n turbotukseen? tuleeko jotain ongelmia non vanokseen verrattuna?:think
m50b25 vanos koneen turbotus.
Collapse
X
-
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Tuo on kyllä erittäin kattava "opus"... Ei pitäis jättää paljon kysyttävää enää...Originally posted by petrolhead View Post
Comment
-
Ja jos ahtimen lykkää ni eikö tuo ole jo aivan sama lykätä vanos jäykäksi... Mikähän kori?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Ei ole, eikä kannata. Samalla linjalla aikanaan siirryttiin aina kaasareihin kun oli mukamas jotenkin helpompaa. Todella harvassa tilanteessa kannattavaa.Originally posted by petrolhead View PostJa jos ahtimen lykkää ni eikö tuo ole jo aivan sama lykätä vanos jäykäksi... Mikähän kori?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Eihän siinä jos handlaa sen Vanoksen ohjauksen tekemisen uusiksi kun toimiikin ylipaineella. Mitenhnän tossa museomosassa muuten Vanos toimii? Portaaton vai on/off? Vaihtaa kuorman ja/vai kierrosluvun mukaan?Originally posted by Cell View PostEi ole, eikä kannata. Samalla linjalla aikanaan siirryttiin aina kaasareihin kun oli mukamas jotenkin helpompaa. Todella harvassa tilanteessa kannattavaa.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
Comment