Announcement

Collapse
No announcement yet.

m50b25 vanos koneen turbotus.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • marko84
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2008
    • 1489
    • Pori

    m50b25 vanos koneen turbotus.

    Elikkäs mitenkä vanos vaikuttaa m50b25:n turbotukseen? tuleeko jotain ongelmia non vanokseen verrattuna?:think
    E34 535 twincharged 709hv & 851Nm
  • marko84
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2008
    • 1489
    • Pori

    #2
    eikö kukaan tiedä? saattaa olla auto kaupat tästä asiasta kiinni
    E34 535 twincharged 709hv & 851Nm

    Comment

    • petrolhead
      Moderator
      • Feb 2004
      • 13793
      • Hyvinkää

      #3
      Ollaa jo eellä

      2015 VW Crafter
      1984 BMW 316
      2009 Kawasaki Ninja 250RRR
      petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
      "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

      Comment

      • jon1
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2006
        • 270
        • Tampere

        #4
        Originally posted by petrolhead View Post
        Tuo on kyllä erittäin kattava "opus"... Ei pitäis jättää paljon kysyttävää enää...

        Comment

        • petrolhead
          Moderator
          • Feb 2004
          • 13793
          • Hyvinkää

          #5
          Ja jos ahtimen lykkää ni eikö tuo ole jo aivan sama lykätä vanos jäykäksi... Mikähän kori?
          2015 VW Crafter
          1984 BMW 316
          2009 Kawasaki Ninja 250RRR
          petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
          "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

          Comment

          • Cell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 7037
            • Uusikaupunki

            #6
            Originally posted by petrolhead View Post
            Ja jos ahtimen lykkää ni eikö tuo ole jo aivan sama lykätä vanos jäykäksi... Mikähän kori?
            Ei ole, eikä kannata. Samalla linjalla aikanaan siirryttiin aina kaasareihin kun oli mukamas jotenkin helpompaa. Todella harvassa tilanteessa kannattavaa.
            325i -08
            i3 REx -17
            M5 -98 Imolarot
            535i -90 N/A project (maatumassa)

            Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

            Comment

            • petrolhead
              Moderator
              • Feb 2004
              • 13793
              • Hyvinkää

              #7
              Originally posted by Cell View Post
              Ei ole, eikä kannata. Samalla linjalla aikanaan siirryttiin aina kaasareihin kun oli mukamas jotenkin helpompaa. Todella harvassa tilanteessa kannattavaa.
              Eihän siinä jos handlaa sen Vanoksen ohjauksen tekemisen uusiksi kun toimiikin ylipaineella. Mitenhnän tossa museomosassa muuten Vanos toimii? Portaaton vai on/off? Vaihtaa kuorman ja/vai kierrosluvun mukaan?
              2015 VW Crafter
              1984 BMW 316
              2009 Kawasaki Ninja 250RRR
              petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
              "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

              Comment

              • marko84
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2008
                • 1489
                • Pori

                #8
                auto oli sen verran rapeassa kunnossa et jäi hankkimatta. seuraavaks sit vanokseton hakuun...
                E34 535 twincharged 709hv & 851Nm

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎