Erikoistyökalun(ja ymmärtämisen) puute aiheuttaa harmaita hiuksia tuon motin jakopään kasauksessa joka olisi kohta ajankohtainen.
Ensimmäisen ongelman aiheuttaa alaketjun asennus joka vaatii ketjunkiristäjän paikalle asennettavaa erikoistyökalua 11 3 390 jota ei ole käytettävissä. Onko se kuinka vakavaa jos ketju ei ole kiristettynä tuohon 1,3 nm:iin ja millaisia ongelmia tämä voi aiheuttaa? Voiko tuota työkalua korvata mitenkään kotikonstein?
Toinen ongelma liittyy vanoksen asennukseen eli kun tuo moottori on varustettu jousilevyllä niin kuinka se vanos nyt asennetaankaan? Meneekö se oikein jos kääntää vain rattaat niin pitkälle oikealle kun menee ja sieltä lähtee kääntämään takaisinpäin sen verran että vanoksen hampaat loksahtavat kohdilleen?
Ensimmäisen ongelman aiheuttaa alaketjun asennus joka vaatii ketjunkiristäjän paikalle asennettavaa erikoistyökalua 11 3 390 jota ei ole käytettävissä. Onko se kuinka vakavaa jos ketju ei ole kiristettynä tuohon 1,3 nm:iin ja millaisia ongelmia tämä voi aiheuttaa? Voiko tuota työkalua korvata mitenkään kotikonstein?
Toinen ongelma liittyy vanoksen asennukseen eli kun tuo moottori on varustettu jousilevyllä niin kuinka se vanos nyt asennetaankaan? Meneekö se oikein jos kääntää vain rattaat niin pitkälle oikealle kun menee ja sieltä lähtee kääntämään takaisinpäin sen verran että vanoksen hampaat loksahtavat kohdilleen?
Comment