Kaverillani kävi sama homma 523i:ssa ja kierteitä ei saanut korjattua. Joutu ostamaan uuden lohkon. Toivottavasti saat korjattua
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=196920 = Oma kasiviisinollaii
Ex Bmw 318is E30, Ex Bmw 520i E34, Ex Bmw 320i m20b25, Ex Bmw E38 728ia, Ex Bmw E36 316i Compact, Ex 318i e46. Harrasteauto Bmw E31 850i, Käyttöauto Bmw 328i touring e46 shadowline
sigpic
Eikö tosiaan löydy mistään noin pitkiä helicoileja?
Mutta ei kyllä kannata mihinkään koneistamoon 500€ laittaa, että saa uudet kovat kierteet. Siihen rahaan jo hommaa uuden (käytetyn hyvän) lohkon ja laakeroi sen uudestaan
Itselle kävi sama parivuotta taaksepäin,viimevuoden tammikuussa sitten korkkasi yksi toinen''aiemmin ehyt'' kierre. lopetin helicoileilla leikkimisen uskonpuutteessa ja nostin vaihtokoneen paikalleen. Ajattelin kasata entisen koneen m50valurautalohkolla jos kestäisi ne kierteet paremmin.
Nyt tuli itellekki vastaa toi kierteiden korjaus, onneks ilmeni jo putsates niitä ni ei tullu ihan niin paljo ylimäärästä työtä :think
Kehonsiirtovälineitä: Dodge Ram 2500, '06 busa ja vääräuskoisten iloksi Taunus turboprokkis Vikakoodinlukua Vantaan suunnalla, myös pienet korjaukset onnistuu.
Käsiporalla ja kone paikallaan, suorakulman kans alku ja sit tarkkaa silmää
Kehonsiirtovälineitä: Dodge Ram 2500, '06 busa ja vääräuskoisten iloksi Taunus turboprokkis Vikakoodinlukua Vantaan suunnalla, myös pienet korjaukset onnistuu.
Käsiporalla ja kone paikallaan, suorakulman kans alku ja sit tarkkaa silmää
Noniin, siis voisi olla jotain tehtävissä tuolle ylimääräiselle lohkolle joka tuolla nurkassa lojuu, vai onkohan kannattavampaa hankkia kokonaan toinen kone jota väsäilis. Jääny ylimääräseks tommonen lohko jossa kannen kierteet korkannu ja kansi väljä & halkeamia pakosarjasta tulpan reikiin.
Comment