No nytten kansi oikaistu, ei ollut kannessa halkeamaa vaan pahvi mennyt ja sitten nippuun ja kysymys kuuluu:
Nokkaa ajottaessahan laitetaan kampiakseli O/T merkkiin jolloin 1 sylinteri YKK:ssa ja ohjekuvassahan nokkapyörän 4:stä pultista kaksi suunnataan pystyyn ylöspäin, siinäpä se, konehan on aikaslailla kallellaan, joten suunnataanko 2 pultin pystylinja nk. vatupassin mukaan pystyyn vaikka kallellaan olevan koneen mukaan hieman kallelleen?
Kansi on ollut aikaisemminkin näköjään auki ja edellinen kasaaja oli laittanut passin mukaan pystyyn joka mielestäni väärin?
Jos kasaa linjaan ajatellen että kone olisi pystyssä, silloin 1pytyn imu/pako nokatkin osoittaa tasan hieman levälleen alaspäin, kuten mielestäni pytyn YKK kohdassa kuuluukin.
Kertokaa m30 koneita kasanneet miten olette itse laittaneet ajoituksen?
Nokkaa ajottaessahan laitetaan kampiakseli O/T merkkiin jolloin 1 sylinteri YKK:ssa ja ohjekuvassahan nokkapyörän 4:stä pultista kaksi suunnataan pystyyn ylöspäin, siinäpä se, konehan on aikaslailla kallellaan, joten suunnataanko 2 pultin pystylinja nk. vatupassin mukaan pystyyn vaikka kallellaan olevan koneen mukaan hieman kallelleen?
Kansi on ollut aikaisemminkin näköjään auki ja edellinen kasaaja oli laittanut passin mukaan pystyyn joka mielestäni väärin?
Jos kasaa linjaan ajatellen että kone olisi pystyssä, silloin 1pytyn imu/pako nokatkin osoittaa tasan hieman levälleen alaspäin, kuten mielestäni pytyn YKK kohdassa kuuluukin.
Kertokaa m30 koneita kasanneet miten olette itse laittaneet ajoituksen?
Comment