Announcement

Collapse
No announcement yet.

M54B30 INPAn live data lukemat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dani
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2007
    • 3847
    • Espoo

    M54B30 INPAn live data lukemat.

    Jos joltain löytyy kyseinen motti ja läppäristä INPA niin ottakaa screenshot live datan taulukoista. Kone mieluiten lämmin ja tyhjäkäynti riittää.
    En tiedä onko M54Bxx koneiden arvot verrattavissa tähän, jos joku tietää niin saa selventää.
    Jos joku haluu testata ja ottaa screenshotit + samalla luetuttaa vikakoodit niin minut löytää Espoosta, privalla yhteyttä vaan.

    Tässä siis omat arvot, auto siis E46 330i '02 103tkm ajettu jossa vakio vanos O-renkaat, bensafiltteri on 90% varmuudella vaihdettu ja kumiset haitariputket myös. DISA orkkis.





    sigpic
    Shöyroom: BMW E46 330i Touring M-Sport II '02 - Stahlgrau Metallic #400
  • bmw330ci
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2004
    • 231
    • Etelä-Suomi

    #2
    Auto E46 330Ci -00 ajettu 148tkm
    Vaihdettuja osia mitä nyt mieleen äkkiä tulee : Ilmamassamittari,kumiset haitariputket, imu ja pakopuolen nokka-akselin asentotunnistin,polttoaineensuodatin

    Kone lämpöisenä tyhjäkäynnillä ->






    Comment

    • Hanelainen
      Bimmer Rookie
      • Oct 2006
      • 67

      #3
      Millaisia lämpötiloja saatte INPAlla imuilmasta, moottoriöljystä ja jäähdytysnesteestä?
      Ittelle live data näyttää jotain 100 astetta liian kuumaks kaikkia..? Voiko olla kelvineinä vaikka lukee että olis C-astetta?
      E46 330Ci Topasblau metallic
      "Pahinta bensan tuhlausta on ajaa autolla josta ei pidä."

      Comment

      • jartsa02
        BTCF Member
        • Jun 2003
        • 1131
        • Helsinki

        #4
        Originally posted by Hanelainen View Post
        Millaisia lämpötiloja saatte INPAlla imuilmasta, moottoriöljystä ja jäähdytysnesteestä?
        Ittelle live data näyttää jotain 100 astetta liian kuumaks kaikkia..? Voiko olla kelvineinä vaikka lukee että olis C-astetta?
        Ei ne Kelvineitä ole, kun sitten niitten pitäis olla paljon enemmän "väärin" sitten .. ne voi kyllä olla sitten Fahrenheitteja, kun INPAn joissain englanninkielisissä versioissa ne on noita.
        BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14

        Comment

        • Hanelainen
          Bimmer Rookie
          • Oct 2006
          • 67

          #5
          Originally posted by jartsa02 View Post
          Ei ne Kelvineitä ole, kun sitten niitten pitäis olla paljon enemmän "väärin" sitten .. ne voi kyllä olla sitten Fahrenheitteja, kun INPAn joissain englanninkielisissä versioissa ne on noita.
          Juu siis fahrenheitteja meinasin..
          Täytyy koittaa vaikka sillain että kattoo viä autosta INPAlla ja samalla selaa salavalikkoon sen digitaalisen vedenlämpötilan ja vertaa taulukosta jos vaikka rupeis vastaan..
          E46 330Ci Topasblau metallic
          "Pahinta bensan tuhlausta on ajaa autolla josta ei pidä."

          Comment

          • Hanelainen
            Bimmer Rookie
            • Oct 2006
            • 67

            #6
            Lämpötila muuntoja

            Juu Fahrenheittejähän ne oli, vaikka lukee että C-astetta.

            Esim: INPA näytti jäähdytysnesteen lämpötilaksi 199.40
            Samaan aikaa salavalikon jäähdytysnesteen digitaalinen näyttö 93

            Ja muuntotaulukon mukaanhan tuo 199.40 Fahrenheittia on tismalleen 93 C-astetta.

            Samoin itsellä näkyvät Fahrenheitteinä myös imuilmanlämpötila sekä moottoriöljynlämpötila.

            Jokunen kuva. Autona e46 330Ci -00 230tkm osia vaihdettu paljon vanosta ei vielä rempattu ja yksi lambda antaa sillointällöin lämmityksen vikakoodia.


            Klikkaamalla isommaksi
            Last edited by Hanelainen; 02-01-2011, 17:14.
            E46 330Ci Topasblau metallic
            "Pahinta bensan tuhlausta on ajaa autolla josta ei pidä."

            Comment

            • walopower
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2012
              • 294
              • Espoo

              #7
              M54B25 kone.
              Nokan imupuolen anturissa muutama vikakoodi ja pari kertaa sammunut valoissa. Tyhjäkäynti tasaista. Taitaa kaikki olla alkup. Ajettu 180tkm.

              Edit: Vika oli imupuolen nokan anturissa.
              Attached Files
              Last edited by walopower; 19-07-2013, 22:01.
              Bemari ohjelmistot, myös uusimmat autot.

              Comment

              • Morkai
                BTCF Member
                • Sep 2005
                • 3197
                • Saarijärvi

                #8
                Originally posted by walopower View Post
                M54B25 kone, kun taitaa olla aika sama?
                Nokan imupuolen anturissa muutama vikakoodi ja pari kertaa sammunut valoissa. Tyhjäkäynti tasaista. Taitaa kaikki olla alkup. Ajettu 180tkm.
                Se ei muuta tarvii, kuin nokan asentotunnistimen vian että nyykähtelee valoihin.
                sigpic
                E23 728iA V8-projekti
                E38 730D -projekti
                E39 540iA -projekti
                I01 i3 -projekti

                Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎