Eli 318IS coupe kyseessä. Risteykseen tultaessa kytkimen pohjaan painaessa kierrokset alkaa humppaamaan ja meinaa sammua, joskus käynnistäessä hörähtää mutta sammuu heti.
Luettu vikakoodit, lambda anturista herjasi, vaihdettu, ei koodeja siitä enää.
Kokeiltu M40B18 ilmamäärämittarilla joka realoem:n mukaan sopii, mutta tällä mittarilla tyhjäkäynti hörsi vielä pahemmin. ICV vaihdettu, ei muutosta. Kaasuläppäanturi mitattu, arvot ok. Tulpat vaihdettu, ilmanputsari vaihdettu.
Eli kysymys kuuluu, voiko imm olla joku jousi tms löystynyt että sen läppä heiluu hervottomasti ja antaa esim. väärää tietoa ECU:lle?
Kellään ollut vastaavanlaisia ongelmia?? Alkaa usko loppua vehkeeseen...
Luettu vikakoodit, lambda anturista herjasi, vaihdettu, ei koodeja siitä enää.
Kokeiltu M40B18 ilmamäärämittarilla joka realoem:n mukaan sopii, mutta tällä mittarilla tyhjäkäynti hörsi vielä pahemmin. ICV vaihdettu, ei muutosta. Kaasuläppäanturi mitattu, arvot ok. Tulpat vaihdettu, ilmanputsari vaihdettu.
Eli kysymys kuuluu, voiko imm olla joku jousi tms löystynyt että sen läppä heiluu hervottomasti ja antaa esim. väärää tietoa ECU:lle?
Kellään ollut vastaavanlaisia ongelmia?? Alkaa usko loppua vehkeeseen...
Comment