eli onkohan venat solmussa? keinut ja kaikki muuten ehjänä... oli kiristinrulla pettänyt :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b20 jakohihna poikki
Collapse
X
-
Originally posted by terroristi View Posteli onkohan venat solmussa? keinut ja kaikki muuten ehjänä... oli kiristinrulla pettänyt :think
Kaverilla petti kiristinrulla ja sillä ei ollut sitä yhtäkään ehjää venaa. Männät oli hänelläkin ehjät!Last edited by ruupanen; 27-08-2010, 14:33.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
-
-
On tapahtunut maailman kahdeksas ihme, ellei yksikään venttiili ole vääntynyt/poikki.
Jos koneessa oli kunnolla kierroksia läskiremmin katketessa, saattaa myös yhdessä, tai useammassa männässä olla reikä, halkeama tms vauriota..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Tucci View Postminkähänlainen tilanne siellä on ollu päällä? jos rajottimelle paukuteltu ja katkennut niin voi olla aika heikossaE34 ///M5
E39 523ia
Comment
-
-
Originally posted by terroristi View Postku ei tiiä yhtään. kävin eilen hakee talviautoon koneen ja sielt sit paljastu tollanen kiva ylläri ku aloin vaihtaa hihnaa otanko suosiolla hatun pois vai hä?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostSoita myyjälle ennekuin teet koneelle yhtään mitään. Jos menet nappaamaan kannen irti, saattaa myyjä väittää, että olet itse toheloinut venttiilit solmuun. Ota vaikka pari kuvaa varmuudeksi katkenneesta hihnasta ja sitten soitat myyjälle ja kerrot mitä löysit.E34 ///M5
E39 523ia
Comment
-
-
vae suuttimet jumissa.. tekniikkaa tuskin kukaan nostaa keulilta jos suuttimissa olis jotain, aivan varmasti on tämä homma ollut tiedossa. MUTTA kun itse olet hakenut moottorin ja todennut sen olevan ok, niin myyjä ei ole missään vastuussa mistään vioista. tottakai sitä aina luottaa tämmösissä tapauksissa kun lähtee mottia hakemaan, mut aika perseestä tommonen. jakopää katkenneena vielä varmaan sahattu ja sahattu menemään että mikäs tässä nyt oiken on hyvällä mäihällä tee koko moottorilla yhtään mitään.Last edited by Tucci; 27-08-2010, 15:57.
Comment
-
-
Originally posted by Tucci View Postvae suuttimet jumissa.. tekniikkaa tuskin kukaan nostaa keulilta jos suuttimissa olis jotain, aivan varmasti on tämä homma ollut tiedossa. MUTTA kun itse olet hakenut moottorin ja todennut sen olevan ok, niin myyjä ei ole missään vastuussa mistään vioista. tottakai sitä aina luottaa tämmösissä tapauksissa kun lähtee mottia hakemaan, mut aika perseestä tommonen. jakopää katkenneena vielä varmaan sahattu ja sahattu menemään että mikäs tässä nyt oiken on hyvällä mäihällä tee koko moottorilla yhtään mitään.E34 ///M5
E39 523ia
Comment
-
Comment