Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sasch 765 kytkinasetelman mittoja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sturer Bock
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2006
    • 312
    • Häme

    Sasch 765 kytkinasetelman mittoja

    Käykö Sacshin ...765 M5 race-kytkinasetelma pulttijaon puolesta M3 vauhtipyörään? Vauhtipyörä on teräslimppu eli ei tule vakioon kaksoismassavauhtikseen.
    Last edited by sturer Bock; 13-09-2010, 07:43.
  • Jamppa1983
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 739
    • Pirkanmaa

    #2
    Saahan siihen uudet kierteet jos ei käy.
    Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

    M3 e90 & "M3" e30 turbo

    Comment

    • sturer Bock
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2006
      • 312
      • Häme

      #3
      Originally posted by Jamppa1983 View Post
      Saahan siihen uudet kierteet jos ei käy.
      Totta. Olisko jollain linkkiä tai antaa mittoja kyseisestä asetelmasta. Lähinnä asetelman korkeus kiinnostaa ja siihen sopivan kytkinlevyn paksuus. Nopea googletus ei auttanut asiaa.

      Comment

      • zJark
        BTCF Member
        • Sep 2005
        • 740
        • Ylöjärvi

        #4
        Mikä pyörä sulla siä on? Tuo m3 vp ei kerro oikein mitään.
        Onko kyseinen limppu tehty siis alkuperäiselle asetelmalle mutta vain kiinteenä?
        Vai vallan toiselle asetelmalle.

        Mikäli vastaat ensimmäiseen vaihtoehtoon kyllä niin pienin murheesi on pulttijako.



        E: Näyttäisi olevan sama asetelma m3:ssa ja e34 530/535 alunperin eli voin mitat tarkistaa kun pääsen töihin.
        Last edited by zJark; 13-09-2010, 12:20.
        MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
        +Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet

        Comment

        • sturer Bock
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2006
          • 312
          • Häme

          #5
          Originally posted by zJark View Post
          Mikä pyörä sulla siä on? Tuo m3 vp ei kerro oikein mitään.
          Onko kyseinen limppu tehty siis alkuperäiselle asetelmalle mutta vain kiinteenä?
          Vai vallan toiselle asetelmalle.

          Mikäli vastaat ensimmäiseen vaihtoehtoon kyllä niin pienin murheesi on pulttijako.



          E: Näyttäisi olevan sama asetelma m3:ssa ja e34 530/535 alunperin eli voin noin mitat tarkistaa kun pääsen töihin.
          Jep, eli kiintee limppu ~6kg m3 3,2 kytkimelle jahka jenkeistä kerkiää tänne suomen perukoille. Muita vaihtoehtoja +700Nm asetelmaksi? Sintteri tulee asetelman kaveriksi.

          Comment

          • zJark
            BTCF Member
            • Sep 2005
            • 740
            • Ylöjärvi

            #6
            Eli sillä tiedolla että e34 535 asetelma on sama kuin m3 3.0 (realoemin mukaan ainakin on) niin asetelman kiinnityksen jako on sama.
            Ja kun sitä vertaa -765 asetelmaan niin kiinnityksen pulttijako on sama lisäksi ohjain tapit näyttäisivät olevan samalla kohtaa.
            Erona se että tuossa -765:ssä ne on 6mm ja toisessa 10mm.
            Mutta kuten sanoin niin tämä ei kuitenkaan paljoa auta sitä että asetelmien "asennus syvyys" on aivan eri.
            MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
            +Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet

            Comment

            • Laakeri
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2005
              • 983
              • Rovaniemi

              #7
              Originally posted by sturer Bock View Post
              Jep, eli kiintee limppu ~6kg m3 3,2 kytkimelle jahka jenkeistä kerkiää tänne suomen perukoille. Muita vaihtoehtoja +700Nm asetelmaksi? Sintteri tulee asetelman kaveriksi.
              Ruotsalaiset lupaa M3:sen omalle Race asetelmalle (-698 m3 3.0 tai m3 3.2 -792) kestoa 740nm 4lapaisella sintterillä. Varmaan kestää enempikin, mutta tuohon ainakin luvataan. Omassa on kys paketti, mutta tarkempia testituloksia ei vielä ole kertoa. Sopii ainakin heittämällä m3:seen tarkoitetuun kiinteään vauhtipyörään. Ei vaadi työsyltyn tapin pidentämistä tms virittelyä.

              Minkäs merkkinen pyörä sulle on tulossa ?
              E34 S38B38
              E36 S50B30us hx52 ->M50B32
              2gen RAM 5.9 cummins

              Comment

              • sturer Bock
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2006
                • 312
                • Häme

                #8
                Originally posted by Laakeri View Post
                Ruotsalaiset lupaa M3:sen omalle Race asetelmalle (-698 m3 3.0 tai m3 3.2 -792) kestoa 740nm 4lapaisella sintterillä. Varmaan kestää enempikin, mutta tuohon ainakin luvataan. Omassa on kys paketti, mutta tarkempia testituloksia ei vielä ole kertoa. Sopii ainakin heittämällä m3:seen tarkoitetuun kiinteään vauhtipyörään. Ei vaadi työsyltyn tapin pidentämistä tms virittelyä.

                Minkäs merkkinen pyörä sulle on tulossa ?

                Samoja kittejä kans miettiny, mutta nyt tuli selvyys tuohon sopivuuteen kun kerran sullakin passaa suorilta. Ruotsin pojat mainostaa ko. kittiä nimenomaan kaksoismassavauhtikseen joka sai empimään juuri tuota zJark mainitsemaa asennuskorkeutta. Taitaapi lähteä tilaus ruotsiin, taas kerran.

                F1 tais olla vauhtiksen merkki.

                Comment

                • Laakeri
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2005
                  • 983
                  • Rovaniemi

                  #9
                  Originally posted by sturer Bock View Post
                  Samoja kittejä kans miettiny, mutta nyt tuli selvyys tuohon sopivuuteen kun kerran sullakin passaa suorilta. Ruotsin pojat mainostaa ko. kittiä nimenomaan kaksoismassavauhtikseen joka sai empimään juuri tuota zJark mainitsemaa asennuskorkeutta. Taitaapi lähteä tilaus ruotsiin, taas kerran.

                  F1 tais olla vauhtiksen merkki.
                  Mulla on tuo vauhtipyörä jb-racingin original type, eli kytkinpinta ja asetelma tulee samalle korkeudelle mitä 2massapyörässäkin. Erona vain että koko möykky on kytkinpintaa lukuunottamatta alumiinia. Ainaki tuossa 3litrasessa paketissa on bolt on, 3.2:sessa luulisin olevan sama homma, mutta varma en ole.

                  Kannattaa soittaa kalajoelle tarvikemottiin tuosta asetelmasta, sieltä saa vinkit ja edullisemman hinnan ko ruottista. Sitte sintterilevy ape-importilta. Ei tule paha hinta paketille.
                  E34 S38B38
                  E36 S50B30us hx52 ->M50B32
                  2gen RAM 5.9 cummins

                  Comment

                  • sturer Bock
                    Bimmer Fanatic
                    • Nov 2006
                    • 312
                    • Häme

                    #10
                    Jep, kiitos vinkeistä. Täytyypi ensin odottaa vauhtipyörä ja tehdä päätös vasta kun näkee tavaran, että mitä laitetaan kaveriksi. Toi jb-racingin limppu on vastaava Fidanzan vauhtipyörän kanssa, jossa myöskin teräksinen kitkapinta muuten alumiinia. Hyvä setti, ollut itsellä kans yhdessä autossa ja ei voi kun suositella

                    Originally posted by Laakeri View Post
                    Mulla on tuo vauhtipyörä jb-racingin original type, eli kytkinpinta ja asetelma tulee samalle korkeudelle mitä 2massapyörässäkin. Erona vain että koko möykky on kytkinpintaa lukuunottamatta alumiinia. Ainaki tuossa 3litrasessa paketissa on bolt on, 3.2:sessa luulisin olevan sama homma, mutta varma en ole.

                    Kannattaa soittaa kalajoelle tarvikemottiin tuosta asetelmasta, sieltä saa vinkit ja edullisemman hinnan ko ruottista. Sitte sintterilevy ape-importilta. Ei tule paha hinta paketille.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎