Eli , selittäkääpä tämä. Olen siinä käsityksessä että kampuran vastapainot toimii nimenomaan mäntä-veivi yhdistelmän "tasapainona" jolloin ne muodostavat keskenään +-0 tasapainossa olevan kokonaisuuden. Tällöin vauhtis/asetetelma-paketti tasapainotettaisiin yksinään nollaan.
Toinen ajatustapa johon olen törmännyt on että kampura/vauhtis/asetelma-paketti tasapainotetaan nollaan , ja keskenään samanpainoiset muki/veivi paketit toimisivat toistensa vastapainoina (tosin , 180 astetta eri vaiheessa olevilla mukeillahan on keskenään eri nopeus/kiihtyvyys).
Mulla varmaan ei koskaan kiuas pyöri niin kovaa etteikö +-1 gramman sisällä olevat mukit ja jotenkuten tasapainotettu VP-asetelma riittäisi, mut enivei kiinnostaa
Ja siis oletetaan että keskustellaan ilman tasapainoakseleita ym shittiä olevasta 4-tahti neloskoneesta. Luulisin että näkemyksiä/tietoa löytyy täältä kun noita vajaapyttysiä vapareita moni askartelee. Tietysti "radalla paras" on usein eri asia kuin "teoriassa paperilla paras".
Toinen ajatustapa johon olen törmännyt on että kampura/vauhtis/asetelma-paketti tasapainotetaan nollaan , ja keskenään samanpainoiset muki/veivi paketit toimisivat toistensa vastapainoina (tosin , 180 astetta eri vaiheessa olevilla mukeillahan on keskenään eri nopeus/kiihtyvyys).
Mulla varmaan ei koskaan kiuas pyöri niin kovaa etteikö +-1 gramman sisällä olevat mukit ja jotenkuten tasapainotettu VP-asetelma riittäisi, mut enivei kiinnostaa
Ja siis oletetaan että keskustellaan ilman tasapainoakseleita ym shittiä olevasta 4-tahti neloskoneesta. Luulisin että näkemyksiä/tietoa löytyy täältä kun noita vajaapyttysiä vapareita moni askartelee. Tietysti "radalla paras" on usein eri asia kuin "teoriassa paperilla paras".
Comment