Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20 keinuakselin asennus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kauko-63
    Bimmer Rookie
    • Oct 2010
    • 143
    • vantaa

m20 keinuakselin asennus

tervehdys foorumilaiset! mulla ois m20 koneen kansi pöydällä kasattuna uudella nokalla ja keinuvivuilla ja ois tarkoitus laittaa kone kasaan mutta iski epävarmuus että onko keinuakselit oikein päin:think pakopuolen akselista olen varma että on oikein päin koska irroitusvaiheessa tuli akselin päähän pari naarmua ja tiedän että se on siellä niinkuin pitääkin mutta imupuolen akseli lähti helpommin irti ja ei jäännyt mitään jälkiä,tuli mieleen että akselissa kun on ne isot reijät niin pitääkö ne olla ylöspäin vai alaspäin:think jos se on väärinpäin niin häiriintyykö öljykierto? ajattelin kysyä vielä kun ei ole vahinkoa sattunut,kertokaa viisaammat
  • Guest's Avatar

Originally posted by kauko-63 View Post
    tervehdys foorumilaiset! mulla ois m20 koneen kansi pöydällä kasattuna uudella nokalla ja keinuvivuilla ja ois tarkoitus laittaa kone kasaan mutta iski epävarmuus että onko keinuakselit oikein päin:think pakopuolen akselista olen varma että on oikein päin koska irroitusvaiheessa tuli akselin päähän pari naarmua ja tiedän että se on siellä niinkuin pitääkin mutta imupuolen akseli lähti helpommin irti ja ei jäännyt mitään jälkiä,tuli mieleen että akselissa kun on ne isot reijät niin pitääkö ne olla ylöspäin vai alaspäin:think jos se on väärinpäin niin häiriintyykö öljykierto? ajattelin kysyä vielä kun ei ole vahinkoa sattunut,kertokaa viisaammat
    Kannen etupäässä oleva lukitus levy ei passaa paikalleen jos akseli on väärinpäin.

Edit, tuolla kuvassa merkitty mitä tarkoitin...

http://isor.kuvat.fi/kuvat/E30/Kansi/merkittty.jpg

Last edited by Guest; 22-10-2010, 18:17.

Comment

• kauko-63
      Bimmer Rookie
      • Oct 2010
      • 143
      • vantaa

ei niin mutta jos otan akselin pois ja se pää mikä on nyt nokkapyörään päin ja laitan sen niin että se pää on kannen takaosassa niin sen lukkopalan saa sillon paikalleen ja ne isot öljyreijät ois sillon ylöspäin kun ne nyt on alas päin, akselissa kun on lukituspalaa varten olevat hahlot molemmissa päissä.

Comment

• 2bar..ahhh
        BTCF Honorary Member
        • Nov 2004
        • 3351
        • haapavesi

akselis on kyl molemmis päissä lovet lukkolevylle mut ne "sokat" joilla keinut on kiinni niin ei passaa kohaleen jos akseli väärinpäin....
        €34 M5 pelastetaan museoinnilta

Comment

• kauko-63
          Bimmer Rookie
          • Oct 2010
          • 143
          • vantaa

toi on totta, yks digikamera kuva paljasti kaiken joka on otettu ennen purkamista ja samalta näyttää kuvassa kun nytkin,eli homma siis ok.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎