tervehdys foorumilaiset! mulla ois m20 koneen kansi pöydällä kasattuna uudella nokalla ja keinuvivuilla ja ois tarkoitus laittaa kone kasaan mutta iski epävarmuus että onko keinuakselit oikein päin:think pakopuolen akselista olen varma että on oikein päin koska irroitusvaiheessa tuli akselin päähän pari naarmua ja tiedän että se on siellä niinkuin pitääkin mutta imupuolen akseli lähti helpommin irti ja ei jäännyt mitään jälkiä,tuli mieleen että akselissa kun on ne isot reijät niin pitääkö ne olla ylöspäin vai alaspäin:think jos se on väärinpäin niin häiriintyykö öljykierto? ajattelin kysyä vielä kun ei ole vahinkoa sattunut,kertokaa viisaammat
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20 keinuakselin asennus
Collapse
X
-
isoR
Originally posted by kauko-63 View Posttervehdys foorumilaiset! mulla ois m20 koneen kansi pöydällä kasattuna uudella nokalla ja keinuvivuilla ja ois tarkoitus laittaa kone kasaan mutta iski epävarmuus että onko keinuakselit oikein päin:think pakopuolen akselista olen varma että on oikein päin koska irroitusvaiheessa tuli akselin päähän pari naarmua ja tiedän että se on siellä niinkuin pitääkin mutta imupuolen akseli lähti helpommin irti ja ei jäännyt mitään jälkiä,tuli mieleen että akselissa kun on ne isot reijät niin pitääkö ne olla ylöspäin vai alaspäin:think jos se on väärinpäin niin häiriintyykö öljykierto? ajattelin kysyä vielä kun ei ole vahinkoa sattunut,kertokaa viisaammat
Edit, tuolla kuvassa merkitty mitä tarkoitin...
http://isor.kuvat.fi/kuvat/E30/Kansi/merkittty.jpg
Last edited by Guest; 22-10-2010, 18:17.
-
ei niin mutta jos otan akselin pois ja se pää mikä on nyt nokkapyörään päin ja laitan sen niin että se pää on kannen takaosassa niin sen lukkopalan saa sillon paikalleen ja ne isot öljyreijät ois sillon ylöspäin kun ne nyt on alas päin, akselissa kun on lukituspalaa varten olevat hahlot molemmissa päissä.
Comment
-
Comment