Noniin ja ongelmat jatkuvat kirjotus ja tekniikka muodossa.. toivottavasti ei (kinaus) ... ELi öljynpaineen merkkivalo vilkkuu tyhjäkäynnillä? kertooko tämä orastavasta laakeriviasta vai? olisiko öljypumppu sohjo/huono... :think:think Asiallisia kommentteja hieakkalaatikko jutut saa jäädä toho pirunrelejuttuuu..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20b20 moottoori! öljypainevalo vilkkuu tyhjäkäynnillä?
Collapse
X
-
Originally posted by Viiru View PostNoniin ja ongelmat jatkuvat kirjotus ja tekniikka muodossa.. toivottavasti ei (kinaus) ... ELi öljynpaineen merkkivalo vilkkuu tyhjäkäynnillä? kertooko tämä orastavasta laakeriviasta vai? olisiko öljypumppu sohjo/huono... :think:think Asiallisia kommentteja hieakkalaatikko jutut saa jäädä toho pirunrelejuttuuu..
Tarkista jakopään kohdilta se anturin johto myös, ettei ole hankautunut hihnapyörään, monesti on kuori puhki ja sieltä räpsii maihin ja vilkuttaa valoa.
Anturi sijaitsee moottorin oikealle puolella lohkossa, moottorin korvakon etupuolella.Olli.
-
-
Tarkista jakopään kohdilta se anturin johto myös, ettei ole hankautunut hihnapyörään, monesti on kuori puhki ja sieltä räpsii maihin ja vilkuttaa valoa.
Anturi sijaitsee moottorin oikealle puolella lohkossa, moottorin korvakon etupuolella.[/QUOTE]
ALLRIGHT Tseckh!!pitäneeki pistäytyy hakees jostaa,öp painemittari... Hmm:think ja tekeekö kurat öljyt vilkkumis reaktiota? ne olis aika vaihtovuoros tos, semmosta tavan siirappia??
Comment
-
-
Originally posted by Viiru View PostTarkista jakopään kohdilta se anturin johto myös, ettei ole hankautunut hihnapyörään, monesti on kuori puhki ja sieltä räpsii maihin ja vilkuttaa valoa.
Anturi sijaitsee moottorin oikealle puolella lohkossa, moottorin korvakon etupuolella.
Liian notkea öljy voi tehdä, jos siellä on esim bensiiniä seassa pitkän starttailun takia, liian jäykkä ei luultavasti.Olli.
Comment
-
-
omassa rojektissa näin kylmien kelien tullen (kesäöljyt sisällä) vilkuttelee öljyvaloa...
eli suosittelen laittamaan BMW:n suosittelemat talviöljyt koneeseen. sen jälkeen jos vilkuttelee, toi anturi, ja sit vissiinki se ö-pumppu...puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
hmmm:think ai kylmän tullen rupes vilkkuu?? spooky?? eiks öljyn pitäis kylmän tulle jäykistyy? eikä kierrä kunnol? mutta,ku kuumas,se notkistuu?? ja paine tipahtaa.. no kyl se syy,sit löytyy,ku tutkii perusteellisesti... ahistaa noi kiertokangen liukukulaakerit.. ettei ne vaa oo menos ... kampuraku jyrsiytyyy ni voi ajaa ton MOssen suoraaa puuhu! tai koneremontoida pakkases
Comment
-
-
Originally posted by Viiru View Posthmmm:think ai kylmän tullen rupes vilkkuu?? spooky?? eiks öljyn pitäis kylmän tulle jäykistyy? eikä kierrä kunnol? mutta,ku kuumas,se notkistuu?? ja paine tipahtaa.. no kyl se syy,sit löytyy,ku tutkii perusteellisesti... ahistaa noi kiertokangen liukukulaakerit.. ettei ne vaa oo menos ... kampuraku jyrsiytyyy ni voi ajaa ton MOssen suoraaa puuhu! tai koneremontoida pakkasespuh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Originally posted by Zetz View Postenpä ole lämpöseks noilla kesäöljyillä käyttänyt edes, mutta ajattelin että voisi olla mahdollinen syy myös tuohon valon vilkutteluun. mut kannattaa se anturi kahtoa, Rocla on aika guru näissä e30 että se varmaan osaa aika tarkkaan sanoa että missä on vika
Comment
-
-
*kirRRRRRRRRRRR* laagerrrrrrrrrrrrrrrRRRRRRRR
Herra laakeriha siel ilmottaa kuluneisuudestaa olisko mitää poppaskonstiii mil sais tota vedos naputusta pois?? vai onkoha täs tehtävä liukuje vaihto? voi VIINERI... milläs kiertokangil toimii 2,3 kampura tuol m20pikkulohkossa? kuiteski toi lasteniskuin on runnuilla ni menee tää remontti/asennus,sit siihe vaiheesee et stroukataa tota rutkua?? shshshs
Comment
-
-
Originally posted by Viiru View PostHerra laakeriha siel ilmottaa kuluneisuudestaa olisko mitää poppaskonstiii mil sais tota vedos naputusta pois?? vai onkoha täs tehtävä liukuje vaihto? voi VIINERI... milläs kiertokangil toimii 2,3 kampura tuol m20pikkulohkossa? kuiteski toi lasteniskuin on runnuilla ni menee tää remontti/asennus,sit siihe vaiheesee et stroukataa tota rutkua?? shshshs
2,3 kampiakseli käyttää samoja laakerita kuin muutkin kampiakselit. Kampiakselin hionta määrää laakerien koon.
Ymmärräthän, että pelkkä kampiakselin vaihto ei riitä, vaan männät on myös vaihdettava.Olli.
Comment
-
-
anspa87
Ehkä turhaa tässä vaiheessa mutta jos m20bxx syttyy tyhjäkäynnillä ö-paineen valo tarkistus lista kannattaa aloittaa juurikin niinkuin rocla sano eli
1.öp-anturin johto ja itse anturi
2.Vaihda öljynsuodatin tyhjäkäynnillä valo sammuu koska siellä on paska suodatin.
3.Ö-pumppu
4.Laakerit.
Laakereitten vaihto e30 koriseen n.Pari tuntinen jos rauhassa tekee
e34 oli muistaakseni hiukan vittumaisempi konetta pitää nostaa aika paljon
Comment
-
[QUOTE=Viiru;2182068]Originally posted by Rocla View PostEi ole poppaskonsteja, jos laakerit ovat väljät, niin kiinnihän se kohta nappaa.
JOOO VEIVI TULEE LOHKOSTA LÄPI!! Onks ne 2.3 kanget samanmittaset kun 2litraseski? mut männät lakikorkeueltaa matalemmat vaa:thinkMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Ai mistä männät b20:n? Varmasti helpoimmalla ja halvimmalla jostain toisesta b20:stä
Noita koko alakertojakin kun saa puoli-ilmaiseksi.
Vai b23:n mäntiäkö etsit?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Comment