oli ihan pakko nyt kirjottaa tänne ku en löydä järkevää vastausta mistää elikkäs miten ton m50b25 vanoksen stroukkaus onnistuu? en halua mitään 3.2L vaan ihan 2.8 käy hyvin en raaski lähteä mitään sen isompaa joka puolella on juttua EI vanoksellisen stroukkaamisesta mutta miten toi vanoksellinen sitten onnistuu? muistan lukeneeni jostain jonkun tehneen täälä sen. siinä oli kaikki osat listattu ja kaikki kustanukset ynm ja nyt haluisin tietää mitä tarvitsen jotta tämä on mahdollista? tottakai se maksaa ja samaan hintaan saa M3 ynm mutta tiedän että 100 muutakin miettii näitä samoja kysymyksiä. kiitoksia jo etukäteen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50B25 stroukkaus (vanos)
Collapse
X
-
2,8:n kampura, veivit ja männät?
Tai vaihdat koko b28 moottorin? Tai auton sellaiseen jossa on 2,8 jo valmiiksi.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
-
-
Originally posted by JJT View Post2,8:n kampura, veivit ja männät?
Tai vaihdat koko b28 moottorin? Tai auton sellaiseen jossa on 2,8 jo valmiiksi.
Tämä Oli se odotettu vastaus kiitos naeh en halua vaihtaa koko konetta halusin vaan ihan pientä miettivää ja laskettavaa olisko järkeä tehä tuota loppu peleissä tehoa tulee se pari heppaa ja jotain tekemistä ku talvi pääs yllättää2x 325 Coupe M&A
Comment
-
-
Originally posted by KBMW View PostTämä Oli se odotettu vastaus kiitos naeh en halua vaihtaa koko konetta halusin vaan ihan pientä miettivää ja laskettavaa olisko järkeä tehä tuota loppu peleissä tehoa tulee se pari heppaa ja jotain tekemistä ku talvi pääs yllättää
Lohkoissa on sama poraus, menee ihan heittämällä nuo osat.
2,8:n sitten m50b25 imusarja niin menee jo pitkälle yli 200hp.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostOn se ero isompi kuin pari heppaa.
Lohkoissa on sama poraus, menee ihan heittämällä nuo osat.
2,8:n sitten m50b25 imusarja niin menee jo pitkälle yli 200hp.
noh ei muuta ku metsästää M52B28 kampi veivit ja männät mites noi laakerit? ja millasia puristuksia on odotettavissa?2x 325 Coupe M&A
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostOn se ero isompi kuin pari heppaa.
Lohkoissa on sama poraus, menee ihan heittämällä nuo osat.
2,8:n sitten m50b25 imusarja niin menee jo pitkälle yli 200hp.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by r.w. View PostVakiolla 2.5l alakerrallakin saa säädettynä sen 210hp. Ei noilla 2.8l hiluilla kannata vakiokannella ja nokilla mitenkään kovasti ihmeempiä huipputehoja odottaa, vääntöä saa kyllä kivasti ja erittäin muikean vetoalueen.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View Post2,8:n kampura, veivit ja männät?
Tai vaihdat koko b28 moottorin? Tai auton sellaiseen jossa on 2,8 jo valmiiksi.
m50 valulohko ja m52 alu.
Itse jos tekisin (2.8l) niin m50tu männät, 2,8l kampura ja 4,5mm tai 5mm lyhyemmät kanget jostain.
Itseasiassa olen stoukannutkin m50 erotuksena tuo vanos. Siinä kanget m50b25:sta.
Jos vanos koneessa on sama lohko kuin vanhemmsassa m50:ssa nii samat sisuskalut passaa myös tässä stroukkauksessa.
löytyy lappu jos kiinnostaa, tuolta dynolappu topikista..E38 pre 740i 4.4l Manual
Comment
-
-
Originally posted by #BMW# View Postm52:sta ei sitten kannata männät ottaa, muuten tulee ylläri moottorivaurion muodossa.
m50 valulohko ja m52 alu.
Itse jos tekisin (2.8l) niin m50tu männät, 2,8l kampura ja 4,5mm tai 5mm lyhyemmät kanget jostain.
Itseasiassa olen stoukannutkin m50 erotuksena tuo vanos. Siinä kanget m50b25:sta.
Jos vanos koneessa on sama lohko kuin vanhemmsassa m50:ssa nii samat sisuskalut passaa myös tässä stroukkauksessa.
löytyy lappu jos kiinnostaa, tuolta dynolappu topikista..
Tässä yksi keskustelu, post. 7Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Comment