Announcement

Collapse
No announcement yet.

m30 uutta nokkaa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vellu77
    Bimmer Rookie
    • Jun 2009
    • 152
    • Hellsinki

    #16
    Originally posted by Jigsaw View Post
    öljyt pois, apulaitteet jako päästä pois, ylempi jakopään koppa pois ja pitäs onnistua. ite näin kopeloin jakopäätä kun e30:ssä m30 joten luulis sullakin onnistuvan. miten iso pala lähti? jos luokkaa 1mm x 1mm niin ei mitään merkitystä

    irroita myös visko
    Se pala on noin 1cmx1cm..:think

    Comment

    • vellu77
      Bimmer Rookie
      • Jun 2009
      • 152
      • Hellsinki

      #17
      Originally posted by Jigsaw View Post
      riippuu nokan imu/pako asteista, nostosta ja OL:stä (OverLap= pako ja imu venttiili yhtä aikaa auki). mutta pelkällä "viri"nokan laitolla et sää rahoillesi haluamaasi vastinetta.

      perus ajatus aloittelijalle sen enempää päätä sekoittamatta on että "viri" nokassa ei ainakaan niitä alavääntöjä parannella, mutta kierroksilla mennään. Jos lompakossa ois just rahaa "viri" nenään niin unohda. jos taas ei rahasta kiinni niin kansi syyniin ammattimiehelle venttiileineen joka myös osaa kertoa millanen akseli pitää olla.
      Joo sen olen ymmärtänyt ettei virinokalla vääntöjä parannella, eikä mulla ollu tähän tarkoituksena semmosta laittaa. Muutama päivä sitten tilasin saksan maalta vakio nokka-akseli setin, katotaan tuleeko sieltä mitään

      Onko käryä typ 210 perän välyksistä ilman öljyä? Pientä klappia löytyy...ei tullu kokeiltua ennen öljyjen tyhjennystä

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎